tom-ass Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har en Compaq bærbar PC, og en Sony Ericsson k700i. Hvordan kan jeg koble meg til internett med denne kombinasjonen? Det er infrarød på både tlf og PC, eller må jeg ha kabel. Kan forresten bruke blåtann da jeg har adapter til PC og blåtann på mobilen. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg henviser til Microsoft sine egne svært utfyllende supportsider når det kommer til slikt: Slik installerer og konfigurerer du Bluetooth-enheter i Windows XP Service Pack 2 Mvh ponke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Sjekk prisene hos din leverandør (Telenor/Netcom eller hvor du nå har abonnement hen) først, så slipper du en overraskelse når du får regningen. Oppkobling via mobil er relativt dyrt! Geir Endret 19. mars 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har chess, skal sjekke på chess.no nå! Takk for hjelpa, har fått det til! Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har chess selv , brukte mobilen og gprs i et par dager , kosta skjorta. Var vel oppkobla til sammen 3 timer , gav vel 300 kr tilsammen tenker jeg. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Vanskelig å lese av prislista til chess synes jeg. Skal ringe på mandag. Stengt på søndager. Men jeg ringer jo opp et vanlig telefonnr i oslo, 21403090. Blir det da ikke belastet med vanlig telleskritt? Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jau , men da kobler du opp med det innebygde modemet og får connect på 9,6kb. Som sucker. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jau , men da kobler du opp med det innebygde modemet og får connect på 9,6kb. Som sucker. Dæven det gikk tregt ja... Tror jeg dropper hele PC`n på påsketuren jeg gitt! Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du må jo koble deg opp med GPRS, går ihvertfall LITT raskere. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Du må jo koble deg opp med GPRS, går ihvertfall LITT raskere. Ja for guds skyld, koble opp med gprs ! Gå på nokia's sider og last ned et "ekstraprogram" som ikke følger med nokia cd'n som fulgte med telefonen. Det gjør det ufattelig enkelt å koble til med irda og gprs. Bruker du det går jo faktisk internetten brukbart kjapt, får vel oppkobling på 480 om jeg ikke tar feil ? Jeg skal se om jeg finner link til programmet. her ja : Nokia onetouch Endret 21. mars 2005 av dannko80 Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ja for guds skyld, koble opp med gprs ! Detta skjønnte jeg ikke... Jeg har Sony Ericsson k700i, noen som har link til det jeg må laste ned, og/eller en GRUNDIG beskrivelse av hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå