robot Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 PÅ Club sonyericsson sine nettsider fant jeg denne artikkelen om den japanske versonen av sonyericsson sin nye walkman mobiltelefon. Og den ser helt anderledes ut enn w800 som kommer hit til norge. Denne ser kul ut og ligner litt på s700. Hva synes dere om denne japanske walkman mobilen fra sony ericsson? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Über-nice! Men jeg kan ikke se Walkman-merket på den... Endret 17. mars 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Synes ikke den var så alt for pen. Men spesifikasjonene var jo fine. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 der har vi jo den mobilen jeg har drømt om, kommer det en norsk versjon av denne? noen som vet? Begynner å like SE igjen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 der har vi jo den mobilen jeg har drømt om, kommer det en norsk versjon av denne? noen som vet? Begynner å like SE igjen! Ingen offisiell europeisk versjon av denne enda nei. Kanskje etterhvert, men det er så langt bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Spesiell Men jeg likte den på en måte... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 We are experiencing server problems that may last for several days. Sorry for the inconvenience. Still, some of the secondary sections work. Noen som har bildene og kan poste de? Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) We are experiencing server problems that may last for several days. Sorry for the inconvenience. Still, some of the secondary sections work. Noen som har bildene og kan poste de? Sjekk forsiden til xmobil , der ligger det en nyhetssak om denne telefonen. De la ut nyheten etter at jeg postet et lignende post der. Eller denne direkte linken for mer info. Endret 22. mars 2005 av robot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå