Gå til innhold

Hvor godt kjenner du til OT samfunnet på hw?

Ni kon

Anbefalte innlegg

svamp:
*Rekke opp hånda*

Hvem her har laget en film der skiltet "montebelloveien" var med?

Skurupu:

Sikkert Bandidos Pelle.

Svamp:

Riktig

Din tur.

Hva? Seriøst? Hvilken film - det visste ikke JEG engang. :D

trodde det var deg i alle fall? :)

En film der 3-4 folk er på jakt etter en fyr som sitter på en hvit veranda med trapp ned i hagen.

Kanskje jeg tar feil, kan ha vært noen andre som lager film her inne også.

Da blir det flaut :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger ikke montebelloveien like overfor Smestad skole eller noe?

EDIT: Litt nedenfor. Venn av meg bor i veien ved siden av. Husker vi gikk bort mot montebelloveien. *Mimre fra smedstad skole* :p

EDIT2: Poenget er altså at den ligger innenfor Ullernchaussen.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Om jeg husker rett, er det CFD etter å ha tapt et veddemål. Tror du måtte gå sånn i en uke?

Noen andre får finne på et spørsmål om jeg har rett. :p

Impressive! Det er 2år siden dette bildet ble lagt ut og det er virkelig imponerende at du husker det fortsatt. Jeg tror jeg tapte på at jeg klarte å knekke sikkerheten på en datamaskin. Jeg visste da ikke at maskinen hadde blokkert alt utenom port80 så der var jeg litt for eplekjekk. Uansett så klippet jeg meg kort like etterpå (1uke ja) så det var ikke så farlig.

Klippet med en kjøkkensaks med rust og såpe på =P

Spørsmål( vanskelig for SO gjengen): Hvem hadde ofte veldig lange referat ifra dagene sine som sosohal ikke ville lese igjennom? (Da regner jeg vekk ifra megselv som også skrev side opp og side ned)

Lett Variant: Hvem her på forumet er Amerikapateriot nr2. Altså han som er nest mest ekstrem på forumet. Han er ikke så aktiv ,men de fleste burde vite hvem han er.. Han var med på TG hvis dere lurte.

Alt for enkel Variant: Hvorfor ble jeg sperret ute ifra forumet?

Lenke til kommentar
Lett Variant: Hvem her på forumet er Amerikapateriot nr2. Altså han som er nest mest ekstrem på forumet. Han er ikke så aktiv ,men de fleste burde vite hvem han er.. Han var med på TG hvis dere lurte.

Loffelur?

De andre klarer jeg faktisk ikke :ermm:

Lenke til kommentar

Loffelur?

De andre klarer jeg faktisk ikke :ermm:

Jepp. Det er lofflur jeg siktet til. Eller flemming som han egentlig heter.

Svar på vanskelig: Det var Hassan som la inn lange innlegg i SO. Han har en utrolig tørr humor som noen ganger er litt for tørr.. Men en hyggelig person uansett.

Svar på veldig lett: Jeg ble bannet fordi jeg hadde forskjellige meninger enn ledelsen i amotor saken og ville ha den fram i lyset så forumbrukere fikk vite hva som hadde skjedd.. Ble litt frekk etterhvert og da ble jeg bannet.

Har fortsatt et gullkort hvor mlwirak (SJefen i hw.no) sa at det ikke var ytringsfrihet på hw.no forumet ,men man kan si mye når man er irritert.

Jeg har nå tatt på meg rollen med å opplyse folk om hvordan det var når vi var ca. 10stk som holdt til i søppel og koste oss :p

Lenke til kommentar
"Jeg har nå tatt på meg rollen med å opplyse folk om hvordan det var når vi var ca. 10stk som holdt til i søppel og koste oss"

ajajaj, må ha vært tider det!

hehe.. etterhvert ble det seff flere ,men dere kan jo bare lese igjennom domenetråden =) Folk som diskuterer vaner de har i senga og shaving av kukhåret samtidig som det kommer en idiot inn å si " jeg har kjøpt et domene for domeneshop!".

Men.. miljøet har forandret seg og før så kjente alle alle og nå kjenner jeg iallefall bare et par stk.

SPørsmålet: Hva heter IRC kanalen som er forbundet med "søppel" og hvem startet kanalen? Og hvem kom først av K-dog (kebab gud) og sosohal? :p

Lenke til kommentar
#hw.no @ undernet ?

Var det ikke BBC (gammel traver)

Er ikke sikker på siste, men tipper (50/50) K-DoG

BBC var faktisk en av de sene inn på kanalen. Han sa også når vi sa at vi akkurat hadde startet opp en kanal: "Jeg kommer aldri til å få et ord på den kanalen". 2år etterpå så er han den som har sagt mest der alltime. Eller kanskje det er meg ,men tror det er BBC som har den ganske klart.

om Kdog eller sosohal var først er jeg faktisk veldig lite sikker på. De krangler om det hver gang emnet kommer opp og det er nesten like morsomt hver gang. Det var bare snakk om et par sekunder så jeg er ikke sikker.

Og Kanalen stemmer ja. Startet i SO1=)

Så over til spørsmålet: hvem som sluttet med kosttilskudd da legen sa at kosttilskudd med mye proteiner ikke var sunt

Lenke til kommentar
Eller kanskje det er meg ,men tror det er BBC som har den ganske klart.

BBC eier deg i mas...

Allyse sluttet vel med kosttilskudd en gang i tiden?

Dere må tenke på at jeg hadde nesten 100.000 linjer før han kom til kanalen. Jeg har bare blitt mer og mer passiv ,men satt jo 6-8timer dagen med ISDN før så det ble endel før ,men får han dro til NZ så snakket han mest.

Det var ikke allyse.. Det var wh1te (takk Espen)

Lenke til kommentar

Nei. er hentet fra en diskusjon. Da en var oppgitt over krangler med dama om allt. som feks hva de skulle se på tv..

Av sympati kom en annen person og sa han var enig at det var gutten som skulle bestemme slik! Disse mente det seriøst. og det oppstod en liten diskusjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...