Suppelars2k Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nicklas. :----] Hvilken bruker har nick som baklengs blir til en bestemt type husholdningsapparat? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 nvoetfiv. Juksemaker pipelort, forresten! Du hadde en liten fordel der. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 C'est vrai. :] Kan du snakke norsk i stedet for? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hvilken forumbruker har akkurat skiftet avatar til en litt mer sexy enn den han hadde + hadde en sticky i ram forumet + har fått publisert workloggen sin på OK? (vi snakker om en person) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hvilken bruker knakk skjermkortet sitt da han prøvde å presse et agp kort inn i en pci port? Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Swein? Hvilken bruker har en hund som mange kan navnet på? Riktig Bandidios Pelle! Endret 30. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Swein edit: damn, 1 min for sent! Endret 30. mars 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) SnowDOG_ Endret 30. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Siden jeg eier Bandidos Pelle stjeler jeg spørsmålet hans. Hva var nest siste bokstav i det nicket B|Real testet ut for noen år tilbake? Nei, det er ikke for vanskelig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva var nest siste bokstav i det nicket B|Real testet ut for noen år tilbake? O ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Faen at en åld-skewl skulle komme å klare det med en gang a. Nå trodde jeg nabbsa skulle slite lenge jeg. =/ Edit: Jeg fikk lov å ta neste spørsmål av Dotten siden jeg hadde et bra på lager: Hvem påstår at han hadde avatar-idéen min før meg? Han påstår å ha hatt den i sånn ca. en time for rundt 2 år siden. Endret 30. mars 2005 av dimiles Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ettersom ingen klarer å svare på Dimiles spm, og jeg egentlig er den rettmessige til å stille et nytt (din tyv dimiles ), så kommer jeg med et(eller egenlitg to) Hva kræsjet min bror med forrige uke når han kjørte bil, og hvilket annet fremkomstmiddel har han også kreæsjet med tidligere....? Som bonus, så kan du nevne fornavnet til min bror, om du har virkelig god kortidshukommelse Har man fulgt litt med i søppel den siste uken så er dene veldig lett Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Broren din krasjet med en do, og har tidligere klart å krasje med en u-båt...? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Helsiken, gikk fort det... Helt korrekt. Kræsjet med et toalett og satt bak rattet når u-båten kjørte rett i bunn og ble skadet for en 60-70 millioner Endret 31. mars 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå