Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Henning Ueland xxxxx xxxxx xxxx Stavanger Men jeg skal slutte å kverulere og forberede meg på neste spørsmål. EDIT: Petterøes 3 blanding. Endret 21. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Henning Ueland xxxxx xxxxx xxxx Stavanger Men jeg skal slutte å kverulere og forberede meg på neste spørsmål. Har ikke bodd i stavanger så det er greit, ei heller har jeg kun et fornavn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Måtte en proff til for å finne svaret på den der Hvilket røykmerke røyker jeg? Malboro seff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nei Ueland har secret phone han Snowdog: Malboro? haha, nei spar meg ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Camel? Føler innlegget hinter til det.... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Henning Ueland xxxxx xxxxx xxxx Stavanger Men jeg skal slutte å kverulere og forberede meg på neste spørsmål. Har ikke bodd i stavanger så det er greit, ei heller har jeg kun et fornavn Litt trøtt og sliter med å lese, og derfor får jeg bare med deler av setningene. Skylder på det i alle fall. Men B | Real, røker du petterøes 3 blanding? Måtte bare gjenta "svaret" mitt så det ikke ble alt for OT. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mente da seff luckystrike elns. Trodde du røykte malboro eg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Faktatid: -Jeg bor ikke i Bergen Så vi kan stryke det fra kartet JÆREN DA...voldsom så vanskelig du skulle være Da var det nært nok, jæren er vel strengt tatt 1/3 av Rogaland men nært nok *5 points to b|real* Rogaland? Er ikke hw.no lokalene i oslo? Edit: Kommer fra, ikke bor Endret 22. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 neste SPM? eller siste? er litt forvirra.. eh... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er TSP sin tur å stille spm siden han svarte correct, men svarer han ikke så er det åpent for neste mann. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er TSP sin tur å stille spm siden han svarte correct, men svarer han ikke så er det åpent for neste mann. Han sover. God natt alle sammen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Åja, ok, men jeg kunne ikke se bildet så jeg var ikke helt sikker. Hvem har fått seg et nytt kamera? tilleggspørsmål : Hvem har jeg flere ganger utnevnt min kjærlighet til Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke peiling hvem som har fått nytt kamera, men jeg antar at du har utnevnt fredrikb som din kjærlighet. For det har veeeeldig mange på hw forumet gjort. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Neineinei... Tonio er kjerligheten hans. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 SnowDOG har fått nytt kamera. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg har utnevnt Tonio til min kjærlighet ( ) ja, men det er en annen jeg har gjort det fler ganger med . Den som får riktig må forresten ha begge svara. er forumkjærste med 2 stykker Endret 22. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) SnowDOG har fått nytt kamera. Tonio er kjærligheten din. Endret 22. mars 2005 av Jonas Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nei det er ikke Tonio, eller det er hu også men ikke som jeg har utnevnt flest ganger . Kan gi dere et hint, den brukeren det er snakk om er.... eeeen er eeeen..... gutt!!!! Jeg er bifil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå