bonaqua Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 skal legge inn betaen av win xp 64, (nyeste tilgjenglig version) kommer til der ein oppretter partisjoner, sletter c partisjonen og oppretter ny ved hjelp av win xp 64 bit install programmet. så får eg beskjed om at "this disk does not contain a windows compatible partition. viss ikkje den er kompatibel, kva er då kompatibelt? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 kva ernyeste version nå Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) finner ikkje ut av dette problemet , kanskje det er letter for for folk å forstå når eg filmet det. film av problemet 6,13 mb kan det være bios innstillinger, legger med eit par bilder frå bios også biosbilde1 bios bilde 2 bios bilde 3 Endret 10. mai 2005 av bonaqua Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du må opprette partisjonen på upartisonért plass. Hvilket filsystem velger du? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) eg sletter ein NTFS partisjon på ca 20 GB, så oppretter eg ein NTFS partisjon på ca 20 GB, akkruat slik eg ville gjort viss eg skulle innstallert 32 bit versionen av windows(som eg har gjort ca ein haug med tusen ganger.... ) faktisk spør den ikkje etter filsystem før eg formatere, noko eg ikkje får gjort. for då kommer den dumme skjermen om at det ikkje er ein "this disk does not contain a windows compatible partition". eg har også prøvd å formatere den 20 GB disken i partiton magic FØR eg starter windows innstall programmet. men med samme problemet. Endret 10. mai 2005 av bonaqua Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kan problemet ligge i selve windows-cden? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 tvile litt på det, har prøvd minst to forskjellige beta versioner av den. dei to nyeste beta versionene som er gratis iaffall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå