remerserr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kom over denne artikkelen da jeg surfet nettet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/17/426446.html Fant litt mer info: http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1347306/posts http://www.knowgangs.com/gang_resources/ms/ms_001.htm Det er altså snakk om en gjeng som oppstod i El-Salvador. Selv har jeg aldri hørt om MS-13, eller "Mara Salvatrucha 13" som de egentlig heter. Det sykeste i mine øyne er alikevel opptaks kravet: "Bli banket i 13 sekunder." Dette gjelder for alle, og flere av medlemene er under en del under atten år. Er ikke det sykt så vet ikke jeg... Synspunkter? (Er denne postet før, så beklager, men fant intet... Tror jeg ; ) ) Endret 17. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det jeg reagerte mest på var at de folka som "banket" han fyren slo som noen jenter. Kravet burde vært 60sek med de forholdene der.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 HÆæaææhæahaha-hoho! De slår jo som jenter. Hva er det amerikanerne er redde for? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hahahaha. For en latterlig gjeng! 13 sekunder med klapp på skulderen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Folka der har et bra liv.. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Joda, kunne sikkert startet en MS-13 her i gode gamle Norge. Første medlemmet må banke seg selv! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det der er jo ikke noe nytt. Er tradisjon i amerikanske gjenger å bli banker grundig på den måten om man skal bli med i gjengen. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 tror det var et krav i crips eller bloods i usa at hvis du er jente må du la en med aids ha sex med deg. Så hvis du ikke får aids kommer du inn og hvis du får kommer du ikke inn Eller hvis du er gutt kan du drepe eller voldta en uskyldig eller bli banka av de i gjengen(de fleste dør visst av dette)... Husker ikke urlen men det var en side der det sto om altslags gjenger i usa. Sto masse om den russiske mafiaen og. Det værste er vel at både bloods og crips har maaaange 1000 medlemmer Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Syke, syyyyke...mennesker..... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes det virker veldig fjortiss/pubertetspreget. Hadde bare 2pac vært i live, han ville vist dem hvor lista ligger Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Personlig synes jeg disse jengene skulle ha møtt en utstabil HV soldat med AG3. Mange nok slike treff og man gadde redusert disse jengene kraftig. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sier noe der. Når man går rundt på gata med "gjengfargene" dine, så er du ikke mye verdt i mine øyne. Skulle vært organisert jaktlag på slike. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sier noe der. Når man går rundt på gata med "gjengfargene" dine, så er du ikke mye verdt i mine øyne. Skulle vært organisert jaktlag på slike. Hva har vi balltre og knokejern til? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har lyst til å bli sånn som dem når jeg blir stor Lenke til kommentar
eSb Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hm HÆæaææhæahaha-hoho! De slår jo som jenter. Hva er det amerikanerne er redde for? Skal vi se. Mara Salvatrucha består av 100 000 medlemmer world wide der majoriteten bærer våpen, kansje derfor? Tenk litt før du skriver. Endret 18. april 2009 av eSb Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 HoLy-CoW har sikkert lært seg tenkeevnen i siden han skrev posten sin for fire år siden! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde denne tråden blitt postet idag hadde den hørt hjemme i Oppslagstavlen. Men det ble den ikke. Den ble startet for 4 år siden. Mange av deltagerne er ikke lenger aktive på forumet, og de som er det skal slippe å stå til ansvar for det de sa den gangen. Tråden stenges, da den ikke lenger er aktuell. Om noen mener at Mara Salvatrucha fortjener en diskusjon i dag så kan de heller starte en ny tråd om emnet. Husk da å begrunne emnevalget og formulere en spørsmålsstilling av almen interesse om tråden skal postes her. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg