Christian86 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 fant et ericsson handsfree som jeg har lyst på. Koster vanligvis 2300 kr, men de selger det for 450 kr. Burde jeg ta sjansen? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvis normal prisen er 2300.- i Norske butikker og de selger det for 450.- hadde jeg sjekket veldig nøye om du har fått med deg alt evnt misforstått et eller annet. Når noe høres ut som det er for godt til å være sant så stemmer det som regel at det er for godt til å være sant. If it looks like a duck, walks like a duck.... osv Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hvis normal prisen er 2300.- i Norske butikker og de selger det for 450.- hadde jeg sjekket veldig nøye om du har fått med deg alt evnt misforstått et eller annet. Når noe høres ut som det er for godt til å være sant så stemmer det som regel at det er for godt til å være sant. If it looks like a duck, walks like a duck.... osv HF er utgatt i Norge. Prisen er den samme hos dem i alle land. Tror nok jeg skal ha det, hvis ikke G4en blir for dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå