Torjus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg holder på å lage et kontakt skjema i frontpage til conter-strike klanen min: www.clan-r4v.tk Jeg får det ikke til! Jeg vil ha det som på bildet, men jeg fikk det ikke til. Noen som kan hjelpe meg med det? Bildet av hvordan jeg vil ha det: http://home.no.net/klux2k/asd.JPG Siden: Endret 17. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Får all del ikke bruk .tk domene. Det er så iriterende med all den pop-ups man får der. Registrer deg heller på moo.no Da får du hvaduvil.moo.no utnen noen form for reklame. Og det er gratis! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) <form action="mailto: [email protected]" method="post"> Name: <input type="text"><br /> Nick: <input type="text"><br /> Alder: <input type="text"><br /> Bosted: <input type="text"><br /> <input type="submit" value="Send"><input type="reset" value="delete"> </form> Raskt kontaktskjema.. Tar forbehold om feil, da dette bare er tatt utfra hvordan jeg mener å huske at det skal settes opp Edit: la til hvordan du fikser mottakeradresse Endret 17. mars 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Får all del ikke bruk .tk domene. Det er så iriterende med all den pop-ups man får der. Registrer deg heller på moo.no Da får du hvaduvil.moo.no utnen noen form for reklame. Og det er gratis! Man kan fjerne reklamen på kontrollpanelet Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Når jeg nå trykker på Send så kommer dette opp: Jeg vil helst at det bare blir sendt... og så kommer man tilbake til "Record" siden igjen... Endret 18. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor ikke bare bruke et standard kontakt-skjemascript, sånn som Epleweb sitt. Eplewebs kontaktskjema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå