Gå til innhold

Tips og iderer til dere så skal mekke pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

Den 2002-06-28 21:04, Kjellis skrev:

Enig - dette er ikke pc-bygging, dette er case-modding. Vesentlig forskjell!

Chieftec Dragon 340W

Asus A7M 266 DDR

Asus GF4 Ti4400 128mb

AMD xp2000+

AMD Pro Waterkit

768 Mb TwinMos DDR 2100

Seagate Barracuda IV 60 GB

Spiller det noe rolle om det er case-modding eller pc bygging det jeg ville var og vise folk disse bildene så det kan gi folk ide om hvordan de kan bygge pcen sin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Quote:

Den 2002-06-29 00:43, Jannis-15 skrev:

kule bulder, men hvordan i all verden har du fått tak i så mange kabinett???

og hva bruker du når du lager hull i kabinette for sette inn glass-vinduer, eller er glasset ferdig monter på kabinettet når du kjøper dem?

jeg fant disse bildene på nettet og tenkte jeg ville vise folk det men enkelte folk skal jo kødde men de synnes jeg synd i spiller det noen rolle da om det er Case Mode eller pcbygging TA DERE SAMMEN pyser
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-26 08:24, zn00ker skrev:

Pc bygging går ut på å bygge en PC mens case-modding da "styler" du opp kabinettet ditt.

Så det er en
vesentlig
forskjell ja!

Håper du skjønner det :razz:

Ut ifra bildene ser det ut som det er en kombinasjon av begge deler, av de bildene jeg har sett ser jeg ingen modifiserte compaqer eller ibm'er, og da må de jo også være selvbygd. Noen ganger kan det lønne seg å tenke seg om to ganger før en poster :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-26 01:18, BanAnus skrev:

Jeg likte ideen at den lyser blått lys ut av cd`rommen.

Liksom, `endelig har du brent en cd med masse deilig musikk så TA DA!!! Her kommer cd ut å med lys i bakrunnen. Mangler bare røyken for å få opp stemmingen...
:grin:

Kult det der ja, men vil ikke et lys inne i cd-rommen kunne forstyrre laseren som leser eller brenner cd'en?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-29 00:43, Jannis-15 skrev:

kule bulder, men hvordan i all verden har du fått tak i så mange kabinett???

Hvor fikk du intelligensen din fra? Ikke fra en klokere livsform enn mennesket ihvertfall :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 13:07, Zerpent skrev:

Kult det der ja, men vil ikke et lys inne i cd-rommen kunne forstyrre laseren som leser eller brenner cd'en?

kan jeg ikke tenke meg, sikkert ganske forskjellig bølgelengde på lyset fra en LED og laser'n som leser/skriver til cd platene...

Lenke til kommentar

"agjell": les forumets retningslinjer og kom tilbake om 14 dager - da du har tilgang igjen.

Utestenges i 14 dager pga. brudd på reglene (punkt 1).

Til de som kommenterer rettskrivning: det hører ikke hjemme på dette forumet. Folk _kan_ ha lese / skrivevansker, og skal slippe å få det kommentert. Smekk på pung, pung i skuff til dere.

-moderator yummy-

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-31 16:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...