hishadow Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Akkurat det han er, han er et symbol for Norge og hva vi står for. Å ja jeg ville skutt deg lenge før kongen hvis det skulle komme til stykke. Hva skal til? Være litt mer spesifikk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg hadde reddet en panda istedenfor kongen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Akkurat det han er, han er et symbol for Norge og hva vi står for. Å ja jeg ville skutt deg lenge før kongen hvis det skulle komme til stykke. kongen og kongehuset er oppskrytt og er en økonomisk ballast. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) kongen røyker som en svamp , selv om han er sjuk, Han fortjener å (edit: væresyk) Endret 24. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hmm. Det er da du kan begynne å tenke på sykehus kø. Han kommer søren meg rett inn med en gang (Greit, han er konge) men syns han bør få samme behandling som ALLE andre folk. Syns rett og slett det er urettferdig at han får bedre behandling og nordens beste hjertespesialister på seg, mens andre bare får en helt vanlig hjerte spesialist. Slutt å røyk vår kjære konge. Min mening vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå