Gå til innhold

Kongen skal hjerteoperes

Anbefalte innlegg

Og da står alt på hodet :huh: Ble nesten dårlig av å se på nyhetene med den voldsomme fokuseringen på dette. Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Hva med alle andre som feiler alvorlige ting, og kanskje dauer i hjertekøer? De er jo like mye mennesker som Kongen? :ermm:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg som trodde Mette-Marit hadde dødd av overdose, så var den pressekonferasen så kjedelig. La han opperes i fred. Gjerne på volvat, men da skriver vel hele landets arbeiderklasse opp.

Får du penger for hver gang du nevner Volvat her på forumet eller?

Tror slike operasjoner blir i meste laget for Volvat:

http://www.volvat.no/Operasjoner/

Kongen skal selvsagt til Rikshospitalet. Standard prosedyre.

Lenke til kommentar

Vi må være glad for at monarkiet fortsatt lever. Vi må være glad i kongen og derfor må vi vise omsorg fra folkets side. Tenk så dårlig selvtillitt han hadde fått hvis ingen brydde seg om operasjonen. Blir nesten rørt :cry:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Jeg syns det er altfor stort oppstyr ja,

skulle ikke forundret meg om det hadde komt ekstra nyhetssending

hvis noen hadde plantet en tegnestift på dronning Sonjas stol.

Men samtidig så føler jeg meg litt knyttet til kongen etter at min morfar fikk kongens hedersmedalje i sølv av han i år. Og morfar og mormor hadde hatt det så hyggelig på slottet, kongen hadde ledd og vært svært hyggelig.

Merkelig nok så føler jeg at jeg kjenner han litt bedre da :hmm:

TSP

Lenke til kommentar

Vi har mest rumensk blod tror jeg, men dette er tilførsler som har kommet i perioden etter pesten.

Men det er egentlig ikke poenget. Man har funnet fram til de rette arvingene etter den forrige norske kongeslekten, og da burde en konge selvsagt være fra den.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Jeg som trodde Mette-Marit hadde dødd av overdose, så var den pressekonferasen så kjedelig. La han opperes i fred. Gjerne på volvat, men da skriver vel hele landets arbeiderklasse opp.

Får du penger for hver gang du nevner Volvat her på forumet eller?

Tror slike operasjoner blir i meste laget for Volvat:

http://www.volvat.no/Operasjoner/

Kongen skal selvsagt til Rikshospitalet. Standard prosedyre.

Volvat er et godt eksemåpel på et stort privat sykehus. Selv er jeg medlem av Oslo Akutten også. :)

Beklager at jeg nevnte det. Var mer en forbannelse over arbeider-Mette-Marit, som ikke har en dritt i mitt kongehus å gjøre. :mad:

Lenke til kommentar
Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres.

Akkurat det han er, han er et symbol for Norge og hva vi står for. Å ja jeg ville skutt deg lenge før kongen hvis det skulle komme til stykke.

ja ja det er greit nok :blush:

Lenke til kommentar

Japp, kongen må vist operere hjertet sitt, noe mange andre også må i dette landet.

Som "hishadow" er inne på, så kan den nye stressfaktoren spille inn.

Jeg la merke til at Sven O. tørt bemerket at hans nye frue og Mette-Marit hadde mye tilfelles. På hvilke områder tenker nok kongen, og ett nytt stressmoment har dukket opp i kongens liv.

Lenke til kommentar
Og da står alt på hodet :huh: Ble nesten dårlig av å se på nyhetene med den voldsomme fokuseringen på dette. Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Hva med alle andre som feiler alvorlige ting, og kanskje dauer i hjertekøer? De er jo like mye mennesker som Kongen? :ermm:

når jeg så topicen gikk jeg inn kun for å skrive

"åå, Buuhuu"

Heilt enig med trådstarter. En fyr som lever godt som faen...så blir han syk. Viktig viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...