Delvis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Og da står alt på hodet Ble nesten dårlig av å se på nyhetene med den voldsomme fokuseringen på dette. Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Hva med alle andre som feiler alvorlige ting, og kanskje dauer i hjertekøer? De er jo like mye mennesker som Kongen? Endret 17. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er kongen vår. Er flere hundretusener som er opptatt av kongen og det meste som skjer i hans liv. Slik er det bare. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg som trodde Mette-Marit hadde dødd av overdose, så var den pressekonferasen så kjedelig. La han opperes i fred. Gjerne på volvat, men da skriver vel hele landets arbeiderklasse opp. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Lite å lage et så stort oppstyr etter min mening. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg som trodde Mette-Marit hadde dødd av overdose, så var den pressekonferasen så kjedelig. La han opperes i fred. Gjerne på volvat, men da skriver vel hele landets arbeiderklasse opp. Får du penger for hver gang du nevner Volvat her på forumet eller? Tror slike operasjoner blir i meste laget for Volvat: http://www.volvat.no/Operasjoner/ Kongen skal selvsagt til Rikshospitalet. Standard prosedyre. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ikke min konge, danskt blod Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Vi må være glad for at monarkiet fortsatt lever. Vi må være glad i kongen og derfor må vi vise omsorg fra folkets side. Tenk så dårlig selvtillitt han hadde fått hvis ingen brydde seg om operasjonen. Blir nesten rørt Endret 17. mars 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Ikke min konge, danskt blod Ja de har jo forlengst oppsporet den rettmessige tronarving, men det overses bemerkelsesverdig glatt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Skal bli artig å se om han prinsen klarer seg hvis kongen dauer... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vil bare bruke denne posten for å si lykke til for kongen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg syns det er altfor stort oppstyr ja, skulle ikke forundret meg om det hadde komt ekstra nyhetssending hvis noen hadde plantet en tegnestift på dronning Sonjas stol. Men samtidig så føler jeg meg litt knyttet til kongen etter at min morfar fikk kongens hedersmedalje i sølv av han i år. Og morfar og mormor hadde hatt det så hyggelig på slottet, kongen hadde ledd og vært svært hyggelig. Merkelig nok så føler jeg at jeg kjenner han litt bedre da TSP Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Føler det på samme måte TSP. Onkelen min har hatt kongen ved sitt bord to ganger. Topphemmelig altså. Med full sikkerhets pakke! Hehe. Han blir liksom en del av famlien min på en rar måte... God påske alle sammen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ikke min konge, danskt blod jeg er sikker på at 1/3 av norge har danskt blod, finnes nesten ingen pureblods i norge, svensk, norsk og dansk om hverandre. har selv mye dansk og svensk blod.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Vi har mest rumensk blod tror jeg, men dette er tilførsler som har kommet i perioden etter pesten. Men det er egentlig ikke poenget. Man har funnet fram til de rette arvingene etter den forrige norske kongeslekten, og da burde en konge selvsagt være fra den. Endret 19. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg som trodde Mette-Marit hadde dødd av overdose, så var den pressekonferasen så kjedelig. La han opperes i fred. Gjerne på volvat, men da skriver vel hele landets arbeiderklasse opp. Får du penger for hver gang du nevner Volvat her på forumet eller? Tror slike operasjoner blir i meste laget for Volvat: http://www.volvat.no/Operasjoner/ Kongen skal selvsagt til Rikshospitalet. Standard prosedyre. Volvat er et godt eksemåpel på et stort privat sykehus. Selv er jeg medlem av Oslo Akutten også. Beklager at jeg nevnte det. Var mer en forbannelse over arbeider-Mette-Marit, som ikke har en dritt i mitt kongehus å gjøre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Akkurat det han er, han er et symbol for Norge og hva vi står for. Å ja jeg ville skutt deg lenge før kongen hvis det skulle komme til stykke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Akkurat det han er, han er et symbol for Norge og hva vi står for. Å ja jeg ville skutt deg lenge før kongen hvis det skulle komme til stykke. ja ja det er greit nok Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg tror nok denne episoden har en forbindelse til SvenO. Harald ble nok bare litt "opphisset" for å ha fått et nytt familiemedlem :!: Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Japp, kongen må vist operere hjertet sitt, noe mange andre også må i dette landet. Som "hishadow" er inne på, så kan den nye stressfaktoren spille inn. Jeg la merke til at Sven O. tørt bemerket at hans nye frue og Mette-Marit hadde mye tilfelles. På hvilke områder tenker nok kongen, og ett nytt stressmoment har dukket opp i kongens liv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Og da står alt på hodet Ble nesten dårlig av å se på nyhetene med den voldsomme fokuseringen på dette. Akkurat som hans liv er så forferdelig mye mer verd enn andres. Hva med alle andre som feiler alvorlige ting, og kanskje dauer i hjertekøer? De er jo like mye mennesker som Kongen? når jeg så topicen gikk jeg inn kun for å skrive "åå, Buuhuu" Heilt enig med trådstarter. En fyr som lever godt som faen...så blir han syk. Viktig viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå