Gå til innhold

Skal aldri World of Warcraft virke skikkelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på Silvermoon og har aldri hatt problemer med å logge inn unntatt i avsatt vedlikeholdstid og noe krøll ca. en uke etter release. Har imidlertid noen problemer med at jeg med noen timers mellomrom mister kontakt med serveren. Jeg kan gå rundt i spillet, men ingenting reagerer på det jeg gjør, ingen beveger seg, og jeg kan ikke chatte. Jeg har en kamerat på samme node hos ISP som meg uten det problemet, så jeg antar at det er et lokalt problem i min router eller PC.. Det ser i alle fall ikke ut til å være Blizzards feil.

Lenke til kommentar

Har prøvd å få gjort ferdig den faenskapen som kalles Uldaman i flere dager nå, men når jeg endelig får til en gruppe som kan klare det så går instance servern ned.... skjedd 2 ganger nå. Blir ikke stengt inne/ute i mer enn en halvtime ellerno, men fortsatt frustrerende.

 

Ellers så er Zul'farrak helt ødelagt på Warsong.... ingen events som funker.

 

Utenom dette så har jeg ingen problemer... Kommer alltid inn på servern, og køen begynner ikke før i 5-6 tida nå tror jeg.

Lenke til kommentar

vel... WoW har sine problemer, men må bare få sagt at det er helt uvirkelig å få et online spill til å funke i startfasen, det dukker opp nye problemer kontinuerlig. patcher kan frembringe nye problemer osv.

 

et annet kjent problem er at WoW har nokk server til å dekke antall kopier solgt, men alle vil på pvp servere og der hvor de kjenner folk. dette skaper massivt med folk på visse server slik som BB. andre mmorpg har slitt mye mer i startfasen og de jobber for å fikse det:)

 

må bare si at wow har fungert aldeles utmerket i forhold til andre jeg har spillt i startfasen.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

hakke noe å klage over og om jeg hadde hatt problemer.. så hadde jeg hvertfall ikke whina på et forum om det.. hadde ikke whina til blizz heller... det er snakk om blizzard her, de fikser det hva enn problemet er...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noen problemer i det hele tatt. Og joda, jeg spiller på Earthen Ring, low-pop RP-server. Eneste problemet jeg ahr hatt var med betaligen, siden visa electron uten kortnummer (som er det jeg har, yay for å ikke være 18) fungerer ... Selv om hva som helst fungerte da jeg først registrerte kontoen. Fikset betalingsmåte, og en halvtime senere var kontoen oppe og gikk igjen. Kunne ikke logge inn (Authentication Failed... Blabla) uten at de fikk betalt, så om du blir disconnected etter å ha kommet forbi authentication er det neppe betalingen som er problemet.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt to gjengangere av problemer:

 

1. Pluteslig streiker chatten, man kan ikke logge ut, eller gå ut av spillet. Man kan heller ikke livne opp igjen. Den eneste måten å gå ut av spillet på, er å trykke ctrl+alt+del. Dette fører til at man ikke blir skikkelig logget ut, og serveren tror at personen fortsatt er inne på spillet. Når man så skal logge på igjen, må man gå inn å lage en ny karakter før man kan logge seg på igjen (eller bare vente opp til noen timer). Om man ikke gjør dette, popper denne beskjeden opp når loadingen er ferdig: "A character with that name already excists".

 

2. Jeg er i en instance, så skjer plutselige nesten det samme som i punkt en. Når jeg endelig greier å logge inn igjen, så starter jeg på starten av instancen. Om man da ikke er snar nok til å komme seg ut av instancen, så plopper man ut av den, og havner på en tilfeldig plass. JEg var f.eks. i deathmines, og plutselig var jeg i innen i loch modan. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke våknet opp midt i orkeland.....

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

punkt 2 så kommer det vel ikke opp en melding om at du ikke er i gruppa for denne instancen eller no? du blir heartstona tilbake til den plassen du har satt som "hjemme"

Lenke til kommentar
Jeg har hatt to gjengangere av problemer:

 

1. Pluteslig streiker chatten, man kan ikke logge ut, eller gå ut av spillet. Man kan heller ikke livne opp igjen. Den eneste måten å gå ut av spillet på, er å trykke ctrl+alt+del. Dette fører til at man ikke blir skikkelig logget ut, og serveren tror at personen fortsatt er inne på spillet. Når man så skal logge på igjen, må man gå inn å lage en ny karakter før man kan logge seg på igjen (eller bare vente opp til noen timer). Om man ikke gjør dette, popper denne beskjeden opp når loadingen er ferdig: "A character with that name already excists".

 

2. Jeg er i en instance, så skjer plutselige nesten det samme som i punkt en. Når jeg endelig greier å logge inn igjen, så starter jeg på starten av instancen. Om man da ikke er snar nok til å komme seg ut av instancen, så plopper man ut av den, og havner på en tilfeldig plass. JEg var f.eks. i deathmines, og plutselig var jeg i innen i loch modan. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke våknet opp midt i orkeland.....

Jeg har hatt lignende problemer, men det har aldri vært snakk om mer enn 1-2 minutter før jeg har kunnet logge inn på nytt igjen, og jeg har da alltid startet der jeg "datt ut" enten det har vært i en instance eller ikke.

Lenke til kommentar

En del av de problemene som er listet opp her og som ikke går på nedetid som gjelder ALLE spillere vil jeg absolutt anbefale å ta kontakt med Blizzard sin support. Det er sant at online-supporten deres er klanderverdig for tida, men telefonsupporten er meget god. De hjalp meg nettopp med et teknisk problem nå, som jeg skal få sjekket i kveld om hjalp. Det var i alle fall en hyggelig og høflig kar jeg fikk snakket med, og jeg ventet i under 30 sekunder på svar. Samtalen var også gratis :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...