Gå til innhold

Skal aldri World of Warcraft virke skikkelig?


Anbefalte innlegg

Allerede fra dag en (ja, vi husker det dessverre fortsatt) har wow hatt store problemer med serverene sine. De er nede i både tide og utide, og spesielt det siste. Det værste av alt er at det ikke finnes noen form for support om man er uheldig å støte på et av de utallige problemene. Hva betaler vi egentlig snart 100 kroner i måneden for?

 

Kommentarer takk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har aldri opplevd nedetid utenfor de planlagte vedlikeholdstimene

 

Har heller aldri hatt noen andre problemer som ikke var bruker forårsaket eller fikset av en GM i løpet av 15 minutter...

 

nå skal det sies at jeg spiller på en medium pop PvE server da...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det eneste virkelige problemet jeg har hatt er det med instance serverne.

Man er heldig om man får kjørt et run i SM uten at man merker noe feil med instancen..

Hver eneste dag er serverne nede...

Det er jo rett og slett håpløst å ta instancen...

Lenke til kommentar

Ikke et eneste problem her, men jeg har heller ikke tatt noen instances de siste dagene.. Dere som klager over at dere ikke har kommet inn på tre dager.. Det skulle tilsi 14. mars, dagen hvor månedsperioden for kontoer var over.. Sikker på at det ikke har noe med det å gjøre?

 

Spiller på Stormscale, også en av de mest befolkede serverene, og har ikke engang erfart noe særlig kø utover en periode på ca 1-2 timer hver dag. Lagg ingame har heller ikke dukket opp på lang tid.

Lenke til kommentar

Har bare hatt noen problemer når det gjelder innlogging, du skriver inn acc å passord, alt blir godkjent, men så discer jeg før jeg kommer inn. Dette har bare skjedd en gang, ikke så veldig irriterende egentlig. Men det hadde ingenting med kø å gjøre, og jeg har betalt for nye måneder. Det samme skjedde med en del andre i guilden min, men synes fremdeles wow er bedre enn de fleste andre online spill når det kommer til downtime.

 

dette var på shadowmoon high pop PvP server.

Endret av Antatra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...