stoff3r Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg skulle reklamere på en skjerm på pc1 i trondheim, min samsung 959nf hadde fått bildefeil og summelyd. jeg leverer skjermen på pc1 og fyller ut et skjema og drar min vei. dagen etter ringer datakompaniet og forteller meg at: deres policy er at kunden registrerer seg på internett på "www.infocare.no" og lager en lignende feilmeldingsrapport som jeg gjorde på pc1. så skal jeg få tilsendt en crt skjerm i posten, og bruke embalasjen til å sende tilbake min skjrm til de. hvis de finner en feil eller bytter skjermen skal jeg få den tilsendt igjen og må da pakke ned låneskjermen og sende i den embalasjen nyskjermen kommer med. så jeg må altså dra ned i byen (til øya) og hente skjermen min på datakompaniet, ta den med hjem og bestille "service" på infocare. de sa det hadde vært lettere om jeg hadde vist dette på forhånd. men skulle ikke pc1 opplyst om dette da jeg leverte skjermen der? jeg synes disse 3 selskapene gjør det så vanskelig for kunden at jeg nesten vurderte å kjøpe en ny skjerm (ikke fra pc1). meningen er vel at skjermen skal ødelegges under all transporten, slik at jeg må betale for reparasjonen. virker i alle fall slikt for meg som bor evigheter fra byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå