Gå til innhold

Vifte-/lyd-kontrollere på Thermaltake SViking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart mulig ja.. mm. du skal ha en styreenhet som stikker mer enn 1-1,5cm ut fra 5,25" bayen....

Mircroplex har enheter som ikk stikker langt ut av bayen (som en cd/dvd enhet).

har selv sett der, og det ser ut som at alle untagen zelman og Vantec sine ikke vil passe, men aner ikke målene på kabinettdøra.. er døra rett innvendig og ikke litt uthulet inni så du kan ha noe som er lengre ute av bayen enn en cd-stasjon, kan du komme i problemer... har du selv kabinettet kan du jo alltids måle døra...

Lenke til kommentar
har du selv kabinettet kan du jo alltids måle døra...

Nei, har ikke kjøpt ennå, men skal gjøre det snart.

Har vært litt i kontakt med Komplett.no for på deres produktinformasjon om dette kabinettet står det at den levers uten vindu i sidedøra. Men jeg vet om folk som har fått med vindu. Ser at også psdata.no har den, fatisk billigere også - er det noen som vet om den som selges der leveres med vindu?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Men det følger jo med viftestyring i det kabinettet, hva i huleste skal du med enda en?

Så vidt jeg vet kan du bare styre de 2 viftene som allerede sitter i kabinettet med viftestyringen i front. Jeg vil gjerne ha kontroll over flere vifter, dessuten skal jeg ha lydkontroll også og det finnes ikke i kabinettet når man kjøper det. Så jeg tenkte å kjøpe en kontroll for både vifte og lyd. Noen som vet om en som kunne passe?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...