håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det noen som vet om det finnes brytere som kan skru av og på leds og neon med? Altså hvis man har et kabinett med masse neon og leds i hadde det vært kjekt med en bryter med bare av og på så man kan bestemme selv om det skal være påslått eller ei. Link gjerne! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 alt du trenger er vell å kutte neon ledningen i to,Bruke HVILKEN SOM HELST åv-på bryter og lodde dette sammen igjen. Slik at du bruker bryeteren som mellom punkt på dette. Det pleier som oftest å komme med en slik bryter i alle starter sett, ihvertfall sunbeam sitt "Basic set" Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) alt du trenger er vell å kutte neon ledningen i to,Bruke HVILKEN SOM HELST åv-på bryter og lodde dette sammen igjen.Slik at du bruker bryeteren som mellom punkt på dette. Det pleier som oftest å komme med en slik bryter i alle starter sett, ihvertfall sunbeam sitt "Basic set" OK, men det funker vel bare da på det det neonrøret som lednigen går til? For å få på alle lys, leds og neon må jeg altså koble alt etter hverandre og ha en bryter helt i starten på kjeden? Endret 17. mars 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 alt du trenger er vell å kutte neon ledningen i to,Bruke HVILKEN SOM HELST åv-på bryter og lodde dette sammen igjen.Slik at du bruker bryeteren som mellom punkt på dette. Det pleier som oftest å komme med en slik bryter i alle starter sett, ihvertfall sunbeam sitt "Basic set" OK, men det funker vel bare da på det det neonrøret som lednigen går til? For å få på alle lys, leds og neon må jeg altså koble alt etter hverandre og ha en bryter helt i starten på kjeden? I pakken til sunbeam ligger jo knappen etter inverteren. dvs at jeg kan skru av alle neonlysene (dvs 2 utifra at inverteren bare tar to) så du kan jo koble det med invertere og i enden av alt dette koble brytere? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 alt du trenger er vell å kutte neon ledningen i to,Bruke HVILKEN SOM HELST åv-på bryter og lodde dette sammen igjen.Slik at du bruker bryeteren som mellom punkt på dette. Det pleier som oftest å komme med en slik bryter i alle starter sett, ihvertfall sunbeam sitt "Basic set" OK, men det funker vel bare da på det det neonrøret som lednigen går til? For å få på alle lys, leds og neon må jeg altså koble alt etter hverandre og ha en bryter helt i starten på kjeden? I pakken til sunbeam ligger jo knappen etter inverteren. dvs at jeg kan skru av alle neonlysene (dvs 2 utifra at inverteren bare tar to) så du kan jo koble det med invertere og i enden av alt dette koble brytere? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 I pakken til sunbeam ligger jo knappen etter inverteren.dvs at jeg kan skru av alle neonlysene (dvs 2 utifra at inverteren bare tar to) så du kan jo koble det med invertere og i enden av alt dette koble brytere? tror trådstarter prøver å finne en løsning på hvordan han kan skru av og på mer en inverter med bare en knapp. Da bare lodder du på ledningene fra den ene bryteren over til den andre hvis du skjønner Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hva med denne ?? Den så fin ut ja, tipper jeg går for en sånn! Men den kommer nok først og fremst til å bli brukt til vifter. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Lightbus er unik!! Spesielt for lys.. ET MUST på TG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå