joda_321 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har et problem med at maskinen har en tendens til å reboote av seg selv - sånn helt uten videre. Den avslutter ikke windows eller noe, den bare rebooter. Jeg har sjekket den for virus med siste oppdateringer og alt annet slikt. Jeg har også sjekket at alle kabler er skikkelig satt i, så det er heller ikke problemet. Noen som har hatt et lignende problem som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 varmgan? nei, prosessoren holder en fin temperatur på 40 grader. Dessuten kan det skje minutter etter oppstart. Noen andre ganger tar det timer. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Min Datamaskin, Egenskaper, Avansert 3. Settings-knappen. Fjern automatisk rebooting (dersom den er på) så skal du begynne å få BSODs istedenfor og kan forhåptenligvis fortelle oss litt mer om problemet Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Takk takk! tipper det hjelper.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 varmgan? nei, prosessoren holder en fin temperatur på 40 grader. Dessuten kan det skje minutter etter oppstart. Noen andre ganger tar det timer. Kan være det, men hva med det andre? Min pc har fin CPU-temp men blir (ble) ofte så het at det restarter fordi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå