Gå til innhold

9200SE 128MB PCI til Counter Strike?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til cs1.6 bil det være bra nok til full grafikk +++

som jeg sa i den andre posten din, jeg spilte 1.6 med "god" grafikk med et ati rage 8mb grafikk kort. så ja det vil holde i MASSEVIS!

Kan du gi opp den maskina der? Du har aldri spilt cs 1.6 glatt med den maskina der (hvis du ikke ser på 5fps som glatt).

Vizla - "men ikke klag når 1.6 mest sannsynlig blir lagt ned mot slutten av året, og kortet ditt ikke duger til cs:s.." 1.6 blir mest sannsynlig IKKE lagt ned mot slutten av året, dette fordi cs:s ikke er godt nok utviklet enda.

Aurgjelme - "joda, det fungerer fint med cs:s med et 9200se. elendig grafikk men det går greit uten lagg" Dette stemmer overhodet ikke med mindre du har en monstermaskin utenom selve skjermkortet.

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar

som jeg sa i den andre posten din, jeg spilte 1.6 med "god" grafikk med et ati rage 8mb grafikk kort. så ja det vil holde i MASSEVIS!

Kan du gi opp den maskina der? Du har aldri spilt cs 1.6 glatt med den maskina der (hvis du ikke ser på 5fps som glatt).

Litt enig, tviler på at han kjørte cs glatt med det. Fikk 85fps max med et mx420 skjermkort, hvor den droppet til ca. 10 fps i smoke..

Lenke til kommentar
sjekk pcstaten min på profilen.

jeg spiller cs 1.6 med helt grei grafikk med denne pc'en.

ikke alt på fult, men det er ikke så skremmende langt i fra  :w00t:

edit: jeg har ikke fult smoke detalj

du kunne ikke tatt opp en liten snutt fra spillet med netgraph på og linket til den, vil veldig gjerne se hva du mener er grei grafikk.

edit:og hvor spillbart det er.

Endret av Peder82
Lenke til kommentar

hvis du bor i nærheten av drammen: er du villig til å vedde om det?

jeg har fortsatt en pc med det grafikk kortet i boden, som jeg har brukt utalige ganger til å spille cs1.6 med helt grei grafikk. den har foresten en 450mhz p3 prossesor og 128mb ram også :w00t: ( :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Aurgjelme - "joda, det fungerer fint med cs:s med et 9200se. elendig grafikk men det går greit uten lagg" Dette stemmer overhodet ikke med mindre du har en monstermaskin utenom selve skjermkortet.

som headcleaver sier: skal vi vedde? man kan spille alle moddene fra hl2 med et ati 8000 kort, altså sier det seg selv at det går ann med et 9200se kort også! som jeg sa, elendig grafikk men det fungerer!

du kunne ikke tatt opp en liten snutt fra spillet med netgraph på og linket til den, vil veldig gjerne se hva du mener er grei grafikk.

det kan jeg godt, men hvor får jeg lastet ned netgraph og hvordan fungerer det?

edit:8000 ikke 800

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar

Dette er jo bare feil.. :roll: Du vil aldri klare å spille CS 1.6 med full grafikk på den maskinen der. Du klarer kanskje å få til en grei framerate med 640x480 og alt på min. Kanskje du klarer å dra 800x600 også, men over det blir litt for optimistisk.

Celeronen din er nemlig slummen av prosessorer.

Lenke til kommentar

som headcleaver sier: skal vi vedde? man kan spille alle moddene fra hl2 med et ati 8000 kort, altså sier det seg selv at det går ann med et 9200se kort også! som jeg sa, elendig grafikk men det fungerer!

det kan jeg godt, men hvor får jeg lastet ned netgraph og hvordan fungerer det?

edit:8000 ikke 800

Man KAN spille jah, men det er stor forksjell på å kunne spille og å få en opplevelse av å spille! headcleaver: Prøv å koble opp den maskina der og spill 1.6 så får jeg se om du har samme mening. Den maskina di hadde kanskje 100fps i cs gamlere enn 1.3

Lenke til kommentar
headcleaver: Prøv å koble opp den maskina der og spill 1.6 så får jeg se om du har samme mening. Den maskina di hadde kanskje 100fps i cs gamlere enn 1.3

nå er det å tide du leser før du kverulerer!

hva er det med:

som jeg har brukt utalige ganger til å spille cs1.6 med helt grei grafikk

du ikke skjønner! jeg har spilt cs1.6 på maskina mange, mange ganger!

Lenke til kommentar
headcleaver: Prøv å koble opp den maskina der og spill 1.6 så får jeg se om du har samme mening. Den maskina di hadde kanskje 100fps i cs gamlere enn 1.3

nå er det å tide du leser før du kverulerer!

hva er det med:

som jeg har brukt utalige ganger til å spille cs1.6 med helt grei grafikk

du ikke skjønner! jeg har spilt cs1.6 på maskina mange, mange ganger!

Greit du skriver 1.6 mange ganger, får det med meg, men den maskina har ikke nubbsjangs til å kjøre 1.6 glatt.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer, hvor høy oppløsning bruker dere i CS 1.6?

Jeg kan med stor sikkerhet si at dere ikke er over 1024x786. Dette kan jeg si fordi de "1337-gutta" som spiller CS kjører på 800x600 o.l fordi at det er visst bedre sikte da. (Hvis dere spiller med mer enn 1024x786 så har dere misforstått. CS 1.6 er ikke spillet man spiller hvis man bryr seg om grafikk, da kan dere skaffe dere HL2, FarCry eller Doom 3)

Poenget mitt er at med oppløsninger under 1024x786 i et så gammelt spill så kan omtrent et hvilket som helst kort duge. Det kan hende at du må sette deg litt inn i konfigurasjons-metoder for å få det helt ok. Er ikke bare å sette inn kortet og forvente 100 fps.

Lenke til kommentar
den maskina har ikke nubbsjangs til å kjøre 1.6 glatt.

beklager utrykket, men har du vanskligheter med å skjønne hva jeg skriver?!!!!!!!!

jeg sier jo at jeg har spilt 1.6 på den utallige ganger, uten lagg!!!! :roll:

edit:

Jeg bare lurer, hvor høy oppløsning bruker dere i CS 1.6?

med deg gamle maskina regner jeg med at jeg brukte 800x600

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...