Gå til innhold

Micrsoft IE7 kommer ikke til å støtte CSS 2 fullt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du nevne minst tre grunner for å mislike Microsoft?

Hvorfor skal jeg nevne grunner til at jeg misliker MS? Det er jo det jeg ikke gjør. Men du mente sikkert tre grunner til å mislike folk som hater microsoft:

•  
  • De fleste vet ikke hvorfor, de er bare med "bølgen"

• De skal trøkke det oppi endetarmen min hvor mye de hater dem

• De greier ikke se at MS faktisk har laget gode programmer, og er, som psilocybe sier, en bedrift

Jeg sa ikke at du skulle nevne hvorfor du mislikte Microsoft, jeg vet du liker de, men tre grunner for å mislike Microsoft. Når du da nevner de tre grunnene der, ser jeg du har du misforstått alt!

Du har herved bevist at du ikke har en anelse om hva Microsoft gjør på, står for, og hvordan de konkurrerer med andre bedrifter. Jeg mener at skal man konkurrere, skal man ikke gjøre som Tine sannsynligvis gjorde, men man skal konkurrere om å levere det beste produktet.

Vet du hvorfor folk liker Firefox? Vet du hvorfor folk liker fri programvare? Fri som i GPL?

Folk liker vel firefox fordi den er ett bedre alternativ til IE. Men om Opera hadde lansert en kampanje som gikk ut på å fortelle hver person 10 ganger i timen at firefox er dritbra, så hadde det vel vært de som "tok tilbake nettet". Det er greit at firefox er bra og følger standarder, men jeg ser ikke Opera skrike det inn i øret mitt.

Nei, jeg kan ikke se at Mozilla Foundation skriker det inn i øret mitt heller.

Selv bruker jeg Opera, men har Firefox, IE, Navigator og Mozilla innstallert, fordi jeg driver med webdesign og må teste ut sidene jeg lager. Du burde selv gjøre det, passe på at sidene ser like ut i de fleste browsere, men du:
bruker Firefox, og ingenting annet.

Grunnen til at jeg bruker Firefox er, som sagt, at de følger standardene (og det er et minimumskrav), og at de er lisensiert under en meget god lisens.

Opera er vel og bra, både funksjonsmessig, og at det er norsk, og heia patriotisme, men Firefox er åpent og fritt, og kommer alltid til å være fritt.

EDIT: quotes vil ikke funke i Firefox!

Endret av drange_net
Lenke til kommentar

drange_net:

prøv å les igjennom mitt forje innlegg og se hvor idiotiske kommentarene dine til det er!

Er ikke så smart å kverulere på ting man er enige om.

Bruker bare IE når jeg må, ellers bruker jeg Opera, som jeg foretrekker.

Synes dette er litt for offtopic, poenget her er at MS ikke vil ha full støtte for css, men jeg synes vi burde være fornøyde med tanke på at de faktisk sitter å vurderer det. Det sier litt om hvordan fremtiden ser ut. Gir et bilde av at standarder er viktige, uansett om IE har støtte for det eller ikke.

Synes foresten det er utrolig synd at de skal implementere mailclient osv i IE, det eneste jeg liker med den er at den er utrolig ren, ikke noe ekstra bare ren surfing!

Håper på Opera light el no! :grin:

Lenke til kommentar
Synes foresten det er utrolig synd at de skal implementere mailclient osv i IE, det eneste jeg liker med den er at den er utrolig ren, ikke noe ekstra bare ren surfing!

Håper på Opera light el no!

enig der. akkurat som de utrolig plagsomme antivirusgreiene som kom med sp2 til winxp.

men ie er jo ikke bare ren surfing. det er jo explorer i den på en måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...