Kellendil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synd det ikke skal gå an å stole på folk. Synd at folk ikke verner litt om en allerede liten norsk spillindustri. Synd at folk flest ikke tenker seg om. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er naturligvis tåpelig og naivt å tro at en skoleklasse ikke vil lekke en slik nyhet. Og siden jeg ikke tror Gaute er hverken tåpelig eller naiv, tror jeg ærlig talt ikke han brydde seg spesielt mye om det ble lekket. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ærlig talt, tar Funcom skade av gratis PR? jeg fikk ihvertfall griselyst på dette spillet når jeg nå hørte om det. Go Funcom & Norsk spillindustri Endret 18. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1. Ja, det var unødvendig å lekke dette2. Gaute burde ha vist at noen ville lekke. 3. Tror ikke høyskolen i Molde får flere besøk av funcom hvis han alvorlig trodde at det ikke ville lekke så må han ha vært stupteit, å fortelle en hemmelighet til et rom fult av ukjente folk er jo alltid beste måte å holde ting hemmelig på.. Det er jo ikke akkurat særlig profesjonelt da å nevne et spill i utviklingsfasen for en studentforsamling når spillet ikke engang har blitt kunngjort. Å deretter komme til et spillforum for å skylde på de som har lekket detaljer om spillet blir nesten for dumt. Det er tross alt Funcoms ansvar å sørge for å holde det "hemmelig". De gjorde jo nettopp det motsatte da de valgte å nevne spillet i en forelesning på en høyskole. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det var nok helt bevist, gratisreklame som de bare kan nekte for viss de ombestemmer seg, funker helt fint det. Det beste markedsføringstrikset har alltid vert, og er forsatt jungeltelegrafen. Lenke til kommentar
eXel Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dette syns jeg var helt konge faktisk, har vært en stor fan av bladene og filmene og har alltid lurt på hvorfor ingen har lagd dette spillet skikkelig. Og at det blei "lekka" var nok så bevist som det går ann, reklame undersøkelser viser jo til at "word to mouth" er den beste reklamen vi, den "yngre garde" liker og er mest effektiv på oss. Lykke til Funcom, dere har et salg her :!: Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg ble nesten litt skremt her jeg....satt i går og vurderte om jeg skulle hive meg på WoW feberen men sa til meg selv (på kødd) at jeg skal ikke spille noe online RPG før noen lager et godt Conan spill, i dag så jeg artikkelen på dagbladet.no morsomt, kan ikke annet en å glede meg nå da :!: Edit: Så det er offisielt nå da Age of Conan Endret 20. april 2005 av HamiltonII Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Heey! Det så jo ikke så galt ut heller! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det hadde vært alldeles strålende om vi kunne fortsette diskusjonen rundt dagens offentliggjøring her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=407724 - på forhånd takk. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den er grei, vil bare legge til at jeg postet her før den andre tråden dukket opp, ellers ville jeg selvfølgelig postet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg