Gå til innhold

Erfaring med Telenor ADSL?

RAM

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Telenor ADSL i 3-4 år nå, og har hatt nedetid 1 eneste gang - og det var da de gravde av kabelen som går over (under) Atlanterhavet.

Jeg har også samme erfaringen.

Har hatt nedetid 4 ganger på 5 år.

-Første gangen var kabelen i atlanterhavet, men jeg kom inn på norske sider for det.

-Andre gangen var nettet borte i ca. en halv time, årsak ukjent.

-Tredje gangen slo lynet ned og jeg måtte vente 3 dager på nytt modem.

-Fjerde gangen klikka modemet, måtte ta strømmen på modemet og vente i 3 minutter.

De 2 siste feilene hadde jeg ikke trengt å tatt med da dette er noe som "kan skje".

Kundeservicen var dårlig det første året (Du er nå nummer 62 i køen). Men de siste årene får jeg kontakt tvert om det skulle være noe.

Og jeg får det jeg betaler for, stabil linje og riktig hastighet. Jeg bor på vestlandet.

Sveinl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde Telenor for en tid tilbake, var fornøyd. Lite/ingen nedetid, rask support (på chatten) og de leverte riktig båndbredde og vel så det.

Bare så synd at Kundeservice direkte er nedlagt :thumbdown: Der kan man snakke om kjapp respons, i motsetning til tlfsupporten. Dog, når man kommer inn så får man den hjelpen en trenger.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Telenor ADSL i 2 år nå og har aldri opplevd nedetid eller dårlig kundeservice. Eneste problemet jeg har hatt overhodet var at det første modemet jeg fikk røyk etter ca 1 år. Men jeg fikk tilsendt et nytt i løpet av kort tid, gratis. Har en stygg følelse av at mange som snakker dritt om Telenor egentlig ikke har opplevd de selv. De bare snakker utifra det de har hørt av kamerater og kjente. Det er synd. Gå for Telenor ADSL du. Jeg tror neppe du blir skuffet.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...