Syar-2003 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror du har tatt 4pins atx kontakten som koples sammen med 20pins (for å bli 24pins) og koplet i p4 kontakten jeg . At du har hatt problemer med å dytte den i , tilsier også dette . Det er feil selvfølgelig , det er de ( en av to som koples sammen eller fra hverandre) som er merket P4/12v fra psu som skal på hovedkortets 4pins kontakt . Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Tror du har tatt 4pins atx kontakten som koples sammen med 20pins (for å bli 24pins) og koplet i p4 kontakten jeg .At du har hatt problemer med å dytte den i , tilsier også dette . Det er feil selvfølgelig , det er de ( en av to som koples sammen eller fra hverandre) som er merket P4/12v fra psu som skal på hovedkortets 4pins kontakt . jepp. det var den svarte 4 pins atx kontakten jeg ikke fikk inni.. mens p4 kabelen fikk jeg inni.. så jeg kjørte den svarte 20pin atx + p4 er ikke det rett da ?.....eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den ekstra som gjør 20pin til 24 pin har en gnd ,en +12v,en +5v og en +3.3v . P4 kontakten har 2 gnd og 2 +12v connectorer. Hvis du fikk kontakt med den første varianten i p4 kontakten på hk og deretter startet opp kan jo noe ha røket . Men det høres riktig ut det du har koplet nå ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå