Vaffel89 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan får jeg starlinja/oppgavelinja oppe på skjermen istedenfor å ha den nede? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan får jeg starlinja/oppgavelinja oppe på skjermen istedenfor å ha den nede? Dra den dit. Dvs, hold musa over den, og dra den opp langs venstre eller høyre side av skjermen, helt til toppen av skjermen. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det gikk ikke Noen andre forslag?? Endret 17. mars 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har du låst den?? Høyreklikk på den, velg egenskaper og still inn slik du vil. Når du er ferdig holder du musa over, trykk inn og hold venstre musknapp og dra den dit du vil. ikkno problem. Edit: Husk, du må velge at den ikke skal være låst. Endret 17. mars 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har hatt den oppe nesten alltid,. Det er bare å dra den opp, men det kan ta litt tid før du får den på plass. Den må først til en av sidene tror jeg, og så kan du prøve dra den opp...mulig det kan gjøres enklere Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Har jo tatt av låsinga seff..... er ikke helt grønn Men det er jo umulig å dra den noen andre steder........den blir jo bare høyere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du må holde museknappen der "tabs" legger seg. Ikke på toppen av taskbaren. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Du må holde museknappen der "tabs" legger seg. Ikke på toppen av taskbaren. Tusen takk.....endelig en som kunne det Da gikk det veldig bra Edit: Da kan denne tråden stenges Endret 17. mars 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Herre.... Dette var jo noe du skulle ha informert om i første innlegg. Ikke rart du fikk kluss, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå