Nexuz_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Nå er det snart sommer og lappen på på vei Så var det det med hvilken sykkel skal jeg kjøpe? Har mest lyst på R sykkel men det er litt dyrer og kan ikke kjøre i skogen, så jeg har sett på yamaha DT50 SM, MH Furia50 SM og MH RYZ50 SM Jeg må kan trimme den slik at den passerer de fleste 50ccm. Hva skal jeg kjøpe? Endret 17. mars 2005 av Nexuz_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Supermotard og skogskjøring? Jeg ville ihvertfall satset på cross. RYZ er kul. Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 skal ikke akkurat kjøre cross. det jeg mener er at jeg kansje tar meg en tur på grus veier av og til. Lenke til kommentar
DallyTB Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Mye problemer med MH Furia, Hva med Peugeot XPS? Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Den var ikke dum... men jeg kjøper ikke en ny sykkel og ikke en usett brukt en, var langt tl de som ligger på www.autodb.no men det var et godt tips... skal skjekke nærmere på den der. Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 men hva syns dere om RYZ50 enduro? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Supermotard og skogskjøring? Jeg ville ihvertfall satset på cross. RYZ er kul. Har du teste det? Det er kongerått Alle du nevner har AM6 motor, som ikke har verdensbeste rykte. Eller, det er jo girkassa som ikke er helt god. Hva med Derbi DRD SM? Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg vil helst ha en AM6 motor før jeg har en 90ccm trim sylinder ligganes i garasjn. så det har vær best om jeg kar fått en sykkel med en am6 motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå