Ratleto Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har installert Thunderbird på fattern sin maskin, og han trives med programmet - untatt dette: I vinduet man leser selve e-posten, er all skrift italic. Er det noen som vet åssen man kan få forandret dette til vanlig skrift? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Eh. Hvor da? Det står ingenting om å kunne ta vekk italic-"mode" på fontene der? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 fremdeles italic når du bytta font eller? er mailene html eller ren tekst? hvilket OS? la meg gå utifra at det er et windowsdyr - kan hende at fontoppsettet for visning i windows er satt til italic. dette vil kan overstyre innstillingene for thunderbird...du får sjekke Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Ikke prøvd å bytte fonter. Jeg aner jo ikke hvilke jeg skal bytte...? All e-post er ren tekst. HTML er slått av. Det er Thunderbird for Windows det er snakk om ja. Alle fonter er greie, unntatt i vinduet med selve e-postteksten. Den er italic, og er vanskelig å lese. Har kikket på userChrome.css og noe greier, men fant ikke ut av det, siden jeg ikke fant spesifik info for e-posttekst-vinduet. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå