El Matador Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jah, ^^ Mener altså den ledningen som går ifra inverteren til katodene. Går det? Trenger jeg spesiell kabel? (sånn extra sterk eller no) Sorry om spørsmålet er dumt, men jeg vet ikke så jeg må jo bare spør. Er denne feilpostet? vis flytt den til riktig plass da. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 kanke se noen andre steder du burde plassere den:P Men jeg mener microplex selger noe slikt...klarer ikke finne d atm da Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hmm har ikke peiling jeg ass Lenke til kommentar
xcase Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hmm har ikke peiling jeg ass så hvorfor svarer du på tråden da? spam Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hvorfor svarer du på tråden da..?? for og snakke til meg? noe som heter pm vettU MEN jeg vet at man får tak i en sånn ledning et sted...har sett/hørt om det før! tror du finner det på microplex eller no sånT!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Lei et rom da gutter Du finner forlenger her Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Lei et rom da gutter Du finner forlenger her Går det ikke an å bare kappe kabelen og lodde fast en lenger? Litt dumt å kjøpe noe til 2*15 + 110kr frakt Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det funker sikkert å gjøre det selv. Jeg har aldri forlenget en katode ledning, så jeg vil ikke anbefale noe. Gjøres på eget ansvar Men tror nok ikke det er så veldig vanskelig, er vel bare å kjøpe litt signalkabel, kanskje det funker med høyttaler kabler? Kanskje noen her som har gjort det, eller kanskje google kan hjelpe deg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Det ser ut som to ledninger, Det burde vel gå me den flertrådet kabel (som F.eks høyttaler kabel) Hva kan skje om det ikke går da? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du kan jo alltids spørre om microplex vil sende de som et brev da... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Takk for tipset! Gjør det med en gang! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hvis ikke microplex vil sende som brev, eller om du bare vil kjøpe et annet sted har de også flere her Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har forsøkt dette flere ganger, men ennå ikke fått det til å holde. De virker en stund, men etter hvert lyser de mindre og mindre og til slutt dør de helt. Ikke spør meg hvorfor.. Har både tvinna og teipa og lodda flere forskjellige typer kabler, men ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå