Gå til innhold

Hvordan pakke CPU for retur ?

Anbefalte innlegg

Hei, skal sende inn, hovedkort, CPU, skjermkort og ram for "test" etter at pc'n min plutselig fant ut at, starte, nei, det skal vi ikke... :hrm:

Det jeg lurer på er : Hvordan skal jeg pakke inn prosessoren når denne skal sendes inn til test ? Er livredd for å bøye pinner, så hvis noen har en måte å pakke denne inn på, så ville det vært knall... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du kjøpte den bulk så fikk du med embalasje som kan brukes, det burde du også ha fått om det var boxed.

Bruk embalasjen du mottok varen i

Embalasje er kastet, men, skumgummi, en liten antistatisk pose og en ekse tror jeg nok jeg skal greie å oppdrive... :thumbup:

Lenke til kommentar

CPU'n kan du bare la sitte i HK - der sitter den godt, men ta for guds skyld ta av kjøleren.

Vær klar over at de er veldig raske til å nekte reklamasjon når du ikke leverer tilbake i original/skikkelig innpakking. Det er lurt å ta vare på embalasjen til du er sikke på at alt er ok eller helst til garantien er utgått....

Lenke til kommentar
CPU'n kan du bare la sitte i HK - der sitter den godt, men ta for guds skyld ta av kjøleren.

Vær klar over at de er veldig raske til å nekte reklamasjon når du ikke leverer tilbake i original/skikkelig innpakking. Det er lurt å ta vare på embalasjen til du er sikke på at alt er ok eller helst til garantien er utgått....

Ja, får se om jeg ikke får sette på CPU'n på hovedkortet ved retur, annet enn det, om det kommer i originalembalasje eller ikke har ikke jack shit å si så lenge det er godt pakket inn. Heldigvis, siden jeg kaster alt av embalasje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...