Garreth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har spurt om dette i webkafeen også, men har ikke fått noe svar ennå, så jeg håper noen som kan hjelpe meg ser spørsmålet mitt her. Jeg holder på å lage et skjema, jeg har tatt utgangspunkt i stylephreak's måte å lage skjemaer på. Alt fungerer helt fint hvis jeg gir skjemaet alt den plassen den trenger, men jeg har tenkt å ha skjemaet i midten med en kolonne på hver side. Har prøvd mange forskjellige px verdier, men ingen ser ut til å fungere. Hovedproblemet er at legend (overskriften på <fieldset>-et) ser rar ut i Firefox, i IE så ser den nokså normal ut, men den "dytter" ned høyre kolonne. Jeg har lagt ved et eksempel som forklarer litt hva jeg mener Layout med form Edit: Byttet ut <lable> med <legend> som er den tagen jeg egentlig hadde problemer med. Endret 17. mars 2005 av Garreth Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 <lable> er ikke overskriften i <fieldset>, det er det <legend> som gjør. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Er det noe som heter <lable>? Er det ikke <label> ? Edit: Det har jo ikke noe med overskrift å gjøre Endret 17. mars 2005 av fjartan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det noe som heter <lable>? Er det ikke <label> ? Edit: Det har jo ikke noe med overskrift å gjøre Det heter label jo OnTopic: <legend> brukes til det du spør etter... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 <legend> selvfølgelig, jeg bare rotet. Det er <legend> jeg har problem med at den blir for lang hvis skjemaet skal være på et gitt anntall px (360px) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå