Steina Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) *slettet* Endret 6. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 har et enkelt og greit nick 0db.exe. hater sånne proxxxxy haxxor nick blir nesten sur når jeg ser sånne nick 0db=olav daniel brevik enkelt og greit og .exe tagen til clan min Lenke til kommentar
redflame Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) møtte en på ra2 som kalte seg "2good4you" ganske riktig jeg fikk deng hele tiden , Endret 2. april 2005 av redflame Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 et medlem på spillegal heter skoen, merkelig nick Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Alt fra slayer til killer. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fra cs: Balle kalle ralle sau from hell hyperavansert akebrett liteavansert hestegrateng er vel de som topper lista... Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 En på tromsolan kallte seg FAT. Det må være det mest trasigste nicke Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 På LANs har jeg alltid Sjonkel Rolf som nick Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Heh.. /me bruker "Ketchup Monkey[Norsk]" av den enkle grunnen at jeg digger aper og hater ketchup så når folk "fragger" meg så dreper de ketchup først å monkeyen kommer seg unna enkelte lan kan jeg hete ting som : Flua Ostepop Orochimaru (han er en slemming i en anime ved navn naruto ) SS-Oberst (bruker denne når jeg er forbannet og nekter å se at mitt "god" nick blir eid ) Lenke til kommentar
€THA Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Spilte cs en dag da jeg møtte en som hete HOMO... Blir bare så dumt... Men en annen jeg møtte hadde et direkte kult nick, nemlig Asfaltindianer! Genialt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Var på LAN i helga. Kalte meg Hank Von Fiskeslo. Skal si de jeg spilte mot lo godt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Var på LAN i helga. Kalte meg Hank Von Fiskeslo. Skal si de jeg spilte mot lo godt På LAN er alt artig. Men verste nick.. En voksen fyr på Americas Army som kalte seg Ku[kake] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Alt som inneholder [, e, T, ], M, a, C, og i. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oRiOn og -_-CaREFacE-_-, jesus. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På et lan jeg var på forleden var det en som kalte seg "onkel sviskebob"! Det er litt på grensa til tragisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå