Gå til innhold

Det aller teiteste/morsomste nicket?

Anbefalte innlegg

Har du kommet over noen nick som bare var håpløst tragiske? Eller har du funnet på noen selv som fikk deg til å rødme i skam? Her kan du liste dem opp, alle som en!

Personlig så kan jeg ikke fordra de som bare bruker et mellomrom, og ikke noe annet. Jeg fant nettopp opp et nick, som jeg ikke kommer til å bruke (annet enn for å starte denne tråden):

disse-nisse

Det ble bare for dumt... :blush: LOL

FORKLARING: poenget var at jeg skulle "disse" folk på CS:S, og endte opp med et nick for skikkelig feite nisser... :roll:

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, her om dagen kom jeg over en som kalte seg "Gimlli" i WoW. Du kan tro jeg ble sint og slengte alt som het tastaur og mus rundt i rommet. Neida, men er fryktelig irriterende.

Ellers har jo vi klassikerne som Rumpeballe, TeH-KiLLa

Lenke til kommentar

jeg synes mitt eget nick er helt ustyrtelig genialt, bare se da: levilord.... jeg heter levi, det er de fire første bokstavene, hvis du tar vekk l-en og legger til den andre l- en blir det også evil, og de fire siste bokstavene blir lord, noe jeg bare fant på å ha med i nicket mitt. enkelt men genialt

Endret av levilord
Lenke til kommentar

Jeg synes mitt nick er godt nok, oversett det til norsk og du har første del av navnet mitt.

On topic:

CS nick generelt (de seriøst herpa) er så syk som det er mulig. F.eks -_l33t/\K1||@12-_.

"12" i nicke skulle vistnok forestille en "R", ikke at jeg skjønte det etter ca 20 runder CS mot han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...