emacoolit Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har du kommet over noen nick som bare var håpløst tragiske? Eller har du funnet på noen selv som fikk deg til å rødme i skam? Her kan du liste dem opp, alle som en! Personlig så kan jeg ikke fordra de som bare bruker et mellomrom, og ikke noe annet. Jeg fant nettopp opp et nick, som jeg ikke kommer til å bruke (annet enn for å starte denne tråden): disse-nisse Det ble bare for dumt... LOL FORKLARING: poenget var at jeg skulle "disse" folk på CS:S, og endte opp med et nick for skikkelig feite nisser... Endret 4. april 2005 av emacoolit Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 *THA_KILLER* En fra Nederland som kalte seg det. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Kom over en fyr på Xbox LIVE som kalte seg '' xxBIGBALLAxx '' Tragisk Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Haha.. så et nick her om dagen, som var ganske morsomt..: "Brunost". Seriøst. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, her om dagen kom jeg over en som kalte seg "Gimlli" i WoW. Du kan tro jeg ble sint og slengte alt som het tastaur og mus rundt i rommet. Neida, men er fryktelig irriterende. Ellers har jo vi klassikerne som Rumpeballe, TeH-KiLLa Lenke til kommentar
levilord Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) jeg synes mitt eget nick er helt ustyrtelig genialt, bare se da: levilord.... jeg heter levi, det er de fire første bokstavene, hvis du tar vekk l-en og legger til den andre l- en blir det også evil, og de fire siste bokstavene blir lord, noe jeg bare fant på å ha med i nicket mitt. enkelt men genialt Endret 3. april 2005 av levilord Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Vel, siden vi skal skryte av eget nick ( ), hva med mitt: initialene mine + cool it og uttalen er omtrent som "immaculate", dvs PERFEKT!!!! hehe (jeg tar selvfølgelig litt hardt i, ettersom jeg ikke er helt perfekt) Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vet om en som kaller seg knotpong Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Så en fyr igår som kalte seg 'Jesus er glad' Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Syns at Mongo FuRY er et rart nick Så en som kalte seg InceztErBezt en gang... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med Anton Blypikk? Sett ham innom ulike battlefield servere. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Moving Target Practice Mannen med utrolige skillzorz Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg synes mitt nick er godt nok, oversett det til norsk og du har første del av navnet mitt. On topic: CS nick generelt (de seriøst herpa) er så syk som det er mulig. F.eks -_l33t/\K1||@12-_. "12" i nicke skulle vistnok forestille en "R", ikke at jeg skjønte det etter ca 20 runder CS mot han. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 "fat_people_die" "n00b_Shn00b" "Rule-Wizard_The_One" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg pleier å ha ganske sløve nick på LAN: Din mor er digg JahnTeigen Smårips_er_godt osv osv Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Dumme nick: Killman_2k CS_guy Homlepung Nick med masse Xer og Zer er rimelig dumme: Xoxerman ZXorm MorXzan Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Brukte Alex på hardware.no, syntes det er greit med enkle nick. Hater nick som " The Western SNiper666", "Your motha" osv. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vell, jeg kalt meg selv for rambo the warchief.... Ikke no å være stolt av Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Var en på CS som kalte seg "Jai_Drepa_Dai". Helt sant :!: Endret 18. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå