plumbe Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg er nybegynner på dette med webserver. Har satt det opp lokalt i nettverket, men tenkte nå å få den ut på nett. Når jeg går inn på no-ip.com adressen min kommer det jo ingenting. Hva må jeg gjøre for at adressen funker? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Forwardet username.no-ip.com\org til riktig IP og port? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 1. *.com adressen din må peke til IP adressen din (ekstern IP adresse). 2. Routeren din må NAT'e port 80 til IP adressen på den lokale maskinen (lokal IP adresse) Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) har gått inn i apache og skrevet inn ip adressen no-ip ga meg. (skrevet inn adressen i "servername" i apche config), men fortsatt dårlig resultat. Endret 17. mars 2005 av plumbe Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du skal ikke redigere noe i Apache, gjør som 356speedster har forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå