Moveman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Driver å leter etter en SATA kontroller som jeg kan koble mer enn 4 hd på.Dette skal ikke være raid.Pr dags dato har jeg ikke funnet noen.Er det noen som vet om noen eller kan hjelpe med evt linker til slike produkter? Takker på forhånd. Endret 17. mars 2005 av Moveman Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det en spesiell grunn (som f.eks pris) til at du ikke vil han en kontroller som støtter RAID? Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hei. Kjøper du en kontroller med støtte for raid, så trenger du ikke og bruke raid funksjonen på kontrolleren. Ikke sett opp raid når du installerer diskene. Skal du ha flere en 4 disker er billigste alternativ og kjøpe 2 eller flere 4-ports kontrollere og Ivan. Endret 17. mars 2005 av pfviv Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en spesiell grunn (som f.eks pris) til at du ikke vil han en kontroller som støtter RAID? Bare tenkte på istedet for å 3-4 kontrollere så kan jeg heller bruke noen få med mulighet for å koble til flere HD.Sparer jo PCI plasser osv.Mener jeg har sett en slik kontroller for opptil 6 HD.Men kan jo selvfølgelig ha sett feil. Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 http://www.nextron.no/main.php3?PI=11&PNO=10006 Har plass til 12 disker, og de må ikke stå i raid. Som en bonus kan du trygt sette 4 slike i en burk for totalt 48 disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå