Gå til innhold

BigWater på psdata

Anbefalte innlegg

ojoj, for dere som bestilte bw til 500,- på julaften (psdata)og ikke har fått den; den er her nå (ink. meg selv, men jeg bestilte fra netshop anyway så nå blir det 2 stk :p ). De har fått denn inn nå, min er "ferdig pakket" :D

Endret av StepOw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antall innlegg har ikke noe å si, men det å lage en post for å informere at du snart får vannkjøling er det lite grunn til.

Var ikke det jeg informerte om(prøvde i allefall), det jeg sa var at de har fått inn bw på psdata og at de som bestilte på juletilbudet får sette sitt nå!

Edit: send ute igjen:P

Endret av StepOw
Lenke til kommentar
mitt er sendt !

ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder.

Epz.

nei, ekke så værst service det. Tror jeg skal bestille derfra mange flere ganger!

Viss det der ikke var ironi skal jeg ikke blande meg, men viss det skulle være det vil jeg bare si det at PSdata sannsynlig vis ikke hadde regnet med så stor etterspørsel. Ville ikke klandre PSdata så mye, thermaltake har jo skyld i det de også, de har jo ikke greidd å produsert det kjapt nok. ;)

Lenke til kommentar

Vare på lager, klar til å sendes. Men er enda ubehandlet, skla ha gpu blokk også, håper ikke den tar enda 3 måneder. Gleder meg! Håper det emd at pumpene slutter å virke slutter, ellers må jeg kjøpe ny, den er visst noe skikelig drit.

Lenke til kommentar
mitt er sendt !

Epz.

nei, ekke så værst service det. Tror jeg skal bestille derfra mange flere ganger!

Viss det der ikke var ironi skal jeg ikke blande meg, men viss det skulle være det vil jeg bare si det at PSdata sannsynlig vis ikke hadde regnet med så stor etterspørsel. Ville ikke klandre PSdata så mye, thermaltake har jo skyld i det de også, de har jo ikke greidd å produsert det kjapt nok. ;)

Har vell litt rett, men synes forsatt det er litt røten av psdata. Jeg har ikke mottatt noe mail hvor de har meld fra om forsinkelser og beklagt seg eller noe som helst da..

Lenke til kommentar
mitt er sendt !

Epz.

jess, det var ironisk ment. jeg kjøper GPU blokka mi hos DigitalImpuls. noen som har peil på om det lønner seg å paralell koble eller serie koble GPU og CPU blokk ?

Epz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...