StepOw Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) ojoj, for dere som bestilte bw til 500,- på julaften (psdata)og ikke har fått den; den er her nå (ink. meg selv, men jeg bestilte fra netshop anyway så nå blir det 2 stk ). De har fått denn inn nå, min er "ferdig pakket" Endret 17. mars 2005 av StepOw Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Og poeget er? bare for å informere, sorry da mr. jeg har over 1000 innlegg og vill klage på alt andre jør som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Antall innlegg har ikke noe å si, men det å lage en post for å informere at du snart får vannkjøling er det lite grunn til. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 poenget hans var vel å informere alle de som sitter og venter på settet fra PSdata at det nå er kommet på lager og er på vei ut i disse dager.. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Antall innlegg har ikke noe å si, men det å lage en post for å informere at du snart får vannkjøling er det lite grunn til. Var ikke det jeg informerte om(prøvde i allefall), det jeg sa var at de har fått inn bw på psdata og at de som bestilte på juletilbudet får sette sitt nå! Edit: send ute igjen:P Endret 17. mars 2005 av StepOw Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 mitt er sendt ! ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder. Epz. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 [gni-det-inn-modus]Tok dem 2 dager å sende mitt, men så var jo jeg blandt de 50 første som bestillte[/gni-det-inn] Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 [gni-det-inn-modus]Tok dem 2 dager å sende mitt, men så var jo jeg blandt de 50 første som bestillte[/gni-det-inn] håper det lekker og kortslutter hele maskina di Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 mitt er sendt ! ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder. Epz. nei, ekke så værst service det. Tror jeg skal bestille derfra mange flere ganger! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 mitt er sendt ! ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder. Epz. nei, ekke så værst service det. Tror jeg skal bestille derfra mange flere ganger! Viss det der ikke var ironi skal jeg ikke blande meg, men viss det skulle være det vil jeg bare si det at PSdata sannsynlig vis ikke hadde regnet med så stor etterspørsel. Ville ikke klandre PSdata så mye, thermaltake har jo skyld i det de også, de har jo ikke greidd å produsert det kjapt nok. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vare på lager, klar til å sendes. Men er enda ubehandlet, skla ha gpu blokk også, håper ikke den tar enda 3 måneder. Gleder meg! Håper det emd at pumpene slutter å virke slutter, ellers må jeg kjøpe ny, den er visst noe skikelig drit. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 mitt er sendt ! ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder. Epz. nei, ekke så værst service det. Tror jeg skal bestille derfra mange flere ganger! Viss det der ikke var ironi skal jeg ikke blande meg, men viss det skulle være det vil jeg bare si det at PSdata sannsynlig vis ikke hadde regnet med så stor etterspørsel. Ville ikke klandre PSdata så mye, thermaltake har jo skyld i det de også, de har jo ikke greidd å produsert det kjapt nok. Har vell litt rett, men synes forsatt det er litt røten av psdata. Jeg har ikke mottatt noe mail hvor de har meld fra om forsinkelser og beklagt seg eller noe som helst da.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 mitt er sendt ! ikke dårlig det, tok bare ca. 3 månder. Epz. jess, det var ironisk ment. jeg kjøper GPU blokka mi hos DigitalImpuls. noen som har peil på om det lønner seg å paralell koble eller serie koble GPU og CPU blokk ? Epz. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Synes også at PSdata kunne beklaget at det ble forsinket. Koster dem jo ikke en krone da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå