Jonhoo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det klassiske spørsmålet fra venner og bekjente som ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder PC... Hvor er ANY key? Jeg trodde dette bare var et lite problem, men Compaq fikk tydeligvis mange forespørsler på akkurat dette, så de åpne en egen FAQ bare for dette spørsmålet. (Se vedlegg) De som ikke tror meg, her er linken til Compaq FAQ siden. Hvis jeg ikke husker helt feil så har Microsoft også dette i en eller annen Knowledge Base, men jeg har ikke greid å finne det... Noen andre som vet hvor den ligger? Endret 17. mars 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 HAHA :!: Det er på Homer Simspons nivå :!: :!: Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Linken til Compaq siden er nå fikset.. Noen som vet hvor Microsoft Knowledge Base artikkelen ligger? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Får ikke frem det bildet jeg.... Ser etter Microsoft supports FAQ på The any key.... Noen som har link? Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Haha, man må ha svar på alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå