gjest Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) slettet Endret 27. september 2005 av gjest Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er vel ikke noe mer feilrate der enn tilsvarende produkter hos andre leverandører. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel du fikk iallefall klagen din behandlet og fikk et nytt produkt, noe som er bedre enn hva visse andre nettbutikker klarer. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Slutt å klag, det der er ikke noe spesielt lenge, det er flere personer her på forumet som har ventet mye lenger, uansett må du forvente at det tar en ukes tid pluss minus og kikke på og få sendt en vare... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ånei! En heeeel uke? Skjønner ikke at du klarte å overlevere sååå lenge... Du har kanskje ikke funnet ut at det finnes andre mennesker og flere faktorer her i verden enda? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 nå er det kanskje ikke helt måten å svare en rimelig ny bruker her på forumet men dere får jo fram poenget rimelig bra da, spesielt hvis psdata sier at det tar 2 uker så klager en når det tar halve tiden så skorter det litt et sted.. moralen her blir vel at psdata har gjort en bra jobb, og å klage på en bra jobb, ja hvorfor ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 nå er det kanskje ikke helt måten å svare en rimelig ny bruker her på forumet Registrert: 01/11/2000 Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 nå er det kanskje ikke helt måten å svare en rimelig ny bruker her på forumet Registrert: 01/11/2000 lol du har rett så ikke den 5 år og 8 poster, da bør du si vettuge ting, og så kom dette ja ja Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hatt flere returer til PS - maks 3 virkedager + postgang på retur er mine erfaringer. Men enkelte andre som netshop og komplett/norek... varierer fra 2 uker til over en mnd :hmz: Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Uansett så har ikke trådstarter akkurat noe å klage over, han har jo ikke ventet spesielt lenge. Sånne ting som returer o.l. KAN ofte ta litt tid av flere grunner. (Tid er jo noe som denne saken IKKE har tatt) syntes en uke går fort jeg, sitter IKKE å tvinner tommeltotter mens jeg venter på retur, har bedre ting å gjøre. Stå på PSdata! Lenke til kommentar
Heia Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 PS Data....Aldri noe problemer ved retur, hadde alle webshoper vært likedan... 1 ukes ventetid...Ikke noe problem... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Tror PS er den webshoppen jeg har ventet minst på, tok en dag behandlig, mens microplex har jeg ventet 2 uker på. en uke uten PC har alle godt av Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vil bare opplyse at hvis du kjøper noe hos Psdata.no og du finner feil med et produkt så kan du risikere å vente i over en uke fra du sendte feilvaren i retur til de ser på saken/produktet. Siden de tydelig opplyser om at det kan ta opptil 2 uker, tror jeg de fleste vil klare å vente 1 uke. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 psdata har dårlig service, kjøpte en amd xp 2400+ til 700kr for eit år siden, den blei ødelagt etter 3 dager, bare slutta å virke, sendte inn klage, tok nesten 2 uker før eg fikk svar og i svaret fikk eg : beklager, men pga 2 ukers retur frist kan du ikkje få ny vare utenom visst det ikkje er ikkje sjølvgjort! LOL, skal aldri meir bestille noe som helst fra der Lenke til kommentar
gjest Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) slettet Endret 27. september 2005 av gjest Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vel, det er mer som jeg ikke har opplyst om. Jeg ønsket å bytte til annen type HD: WD. Psdata presterte å sende tilbake en med 2MB buffer istedenfor 8MB som den defekte Hitatchi HD hadde. WD HD er priset til 619,- mens den Hitatchi HD som jeg hadde kjøpt kostet 669,-. Nå opplyser forbrukerrådet at kjøper du en vare som er feil på så skal ikke du belastes frakt. Her har vedkomne behandler hos Psdata forsøkt å spare litt ser det ut til. Men jeg skal ha tilbake de 50,- hvis jeg beholder den WD HD med 2MB buffer. Bortsett fra dette må jeg si at Psdata har god service. Hilsen fra en som er litt utolmodig Vel når du ønsket å bytte hdd gav du info til psdata hvilken modell du ville ha? Og uansett skal du vel ikke ha rett til å bytte produktet til et fra en annen produsent, så dette må jo være noe psdata har gjort med godvilje. Lenke til kommentar
gjest Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) slettet Endret 27. september 2005 av gjest Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Og hvor i lovverket står det at en må få erstattet feilvare med en vare fra samme produsent? For å svare på det så mener jeg å huske fra bed øk i fjor at butikken har rett til å reparere den gamle varen, hvis de mener det er best. Du har altså ikke krav på en ny. Men det står selvfølgelig ikke at det ikke er lov å bytte til en annen produsent hvis kjøper og selger er enige. Men kjøper har ikke krav til å få byttet til en annen produsent. Men hvis du og Psdata var enige om hvilken hdd de skulle sende deg og de sendte feil synes jeg du bør ta det opp med dem. Endret 18. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå