Eirik-h Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Dette kan bli en lang diskusjon. Kan vi ikke bare si at det er opp til hver og en hva han/hun mener? PSP eller DS. Samma det bare du tar den du liker best...... Ikke si at PSP overgår DS eller omvendt. Det er 2 forskjellige maskiner. De er liksom ikke sammenlignbare. PSP har større og bedre skjem ja. Men DS har 2 Blir liksom ikkeno poeng. Bare meningsløs diskusjon. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 PSP kommer til og lage filmer på cdene sine er det mulighet for at nintendo DS greier det på sine 1 gigabits kort Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Holy Moly! Noe så sinnnsykt bra! :!: Har du tenkt å kjøpe Super Mario 64 DS da? Det skal visst være et av de beste spillene osm har kommet til DS Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Holy Moly! Noe så sinnnsykt bra! :!: Har du tenkt å kjøpe Super Mario 64 DS da? Det skal visst være et av de beste spillene osm har kommet til DS Argh, nå må Vegard_ slutte å sette opp "Automatisk innlogging" Dette er noe jeg begynner å bli lei av.. Men DS er en knall kraftpakke du sikkert blir veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jepp Jeg skal kjøpe meg Super Mario 64 til DS. Har prøvd det så vidt. Ser kjempekult ut. Skal også skaffe meg Need for speed underground 2 til ds når det kommer. Vurdere også å kjøpe spiderman nå. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Var på Elkjøp storo i dag, og der hadde de en DS med Metroid Prime man fikk teste, og det oppsettet med thuchscreenen funket knall bra Men, dessverre er priskrigen mellom Elkjøp og Smart-Club avsluttet siden Smart-Club ikke hadde flere enheter igjen... Koster 1395,- på Elkjøp, fortsatt litt under veiledende pris altså( sa de i butikken, ikke vet jeg hva som er veiledende pris ) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 SD: to skjermer med en tocuscreen. W-lan. er det to stykker som harSD kan de chat via SD'ene. klassiske spill som mario! beskytter skermen når den er klappet sammen. lett å bruke. Billigere enn psp (?) psp: en stor bra skjerm. man kan spille, se på film, høre på musikk på den. ganske fin. håper skjermen er ripefritt, eller så er det dårlig! mange bra spill som GTA vice city/san andreas. for de som har playstaition 1 eller 2 er det lett å bruke denne spillemaskinen. så vil du bruke spille maskinen din noe annet enn å spille er psp ett bra valg. liker du gameboy og elsker nintendo spill er DS ett bra valg. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Har ikke hatt gleden av å prøve chatteprogrammet enda. Dette skyldes av at jeg har akkurat kjøpt den og hakke snakka med andre på skolen som har den. 1 liten kult ting med DS som PSP ikke har er: At hvis jeg har kjøpt et spill, og kameraten min har DS. Så kan vi begge spille i multiplayer uten at han trenger å ha spillet. Så for å spille multiplayer så trenger bare 1 å ha spillet Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har ikke hatt gleden av å prøve chatteprogrammet enda.Dette skyldes av at jeg har akkurat kjøpt den og hakke snakka med andre på skolen som har den. 1 liten kult ting med DS som PSP ikke har er: At hvis jeg har kjøpt et spill, og kameraten min har DS. Så kan vi begge spille i multiplayer uten at han trenger å ha spillet. Så for å spille multiplayer så trenger bare 1 å ha spillet Hvor har du fått det ifra? Det er helt opp til spill produsentene om man trenger 1 eller 2 spill til multiplayer. Det er like stor mulighet for det på PSP som på DS. Til nå er det bare 1 spill tilgjengelig som støtter dette på PSP og det er Namco Museeum, men grunnen til at andre spill velger og utelukk det er at det kreves for mye datainformasjon til at det kan overføres trådløst uten at begge enhetene har spillet loadet opp. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Trådløs kommunikasjon: IEEE 802.11. Trådløs rekkevidde er alt fra 10 - 35 meter avhenging av omgivelser. Flere spillere kan spille multiplayer med bare ett DS spill. Quote ifra nintendo.no Der har jeg det ifra. Jeg vet ihvertfall at det funker på Metroid og Super Mario. Det er dessuten mulig for medspillere uten SM64DS å delta, Quote ifra gamer.no om Super Mario Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 SD: to skjermer med en tocuscreen. W-lan. er det to stykker som harSD kan de chat via SD'ene. klassiske spill som mario! beskytter skermen når den er klappet sammen. lett å bruke. Billigere enn psp (?) psp: en stor bra skjerm. man kan spille, se på film, høre på musikk på den. ganske fin. håper skjermen er ripefritt, eller så er det dårlig! mange bra spill som GTA vice city/san andreas. for de som har playstaition 1 eller 2 er det lett å bruke denne spillemaskinen. PSP har også WLAN. Det du glemmer er at PSP har mye bedre grafikk enn DS. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Trådløs kommunikasjon: IEEE 802.11. Trådløs rekkevidde er alt fra 10 - 35 meter avhenging av omgivelser. Flere spillere kan spille multiplayer med bare ett DS spill. Quote ifra nintendo.no Der har jeg det ifra. Jeg vet ihvertfall at det funker på Metroid og Super Mario. Det er dessuten mulig for medspillere uten SM64DS å delta, Quote ifra gamer.no om Super Mario Beklager jeg formulerte meg dårlig, det jeg reagerte på var at du sa "liten kult ting med DS som PSP ikke har er: At hvis jeg har kjøpt et spill, og kameraten min har DS. Så kan vi begge spille i multiplayer uten at han trenger å ha spillet." Og jeg leste gjennom hva du quotet og ser ingenting om at PSP ikke har støtte for dette. Noe den så absolutt har Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Ok. Sorry. Jeg visste ikke at PSP kunne det. Visste ikke den hadde nettverk engang. Men sjekka på sony.com nå så..... Beklager Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Denne er feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 PSP har også WLAN. Det du glemmer er at PSP har mye bedre grafikk enn DS. Doom 3 har bedre grafikk enn Deus ex. Hva er mest spillbart? PSP vs DS handler overhodet ikke om grafikk-specs i det hele tatt. vil du ha grafikk for enhver pris, kjøp deg en laptop og en bæreveske, så kan du spille halflife 2 mens du venter på bussen. PSP vs. DS handler om spillene, og om film/musikk-mulighetene til PSP kontra touch-screen-mulighetene og utnyttelsen av den på DS. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Virker som om at noen gir DS en merkelig "omtale". Nintendo har et annet fokus på spill en Sony har. Dessuten *Dragon*, jeg, som mange andre har testet begge maskinene og skjermen på PSP lurer deg litt når det gjelder kvalitet. Tro ikke at Nintendo gir ut en bærbar konsoll med PS1-grafikk. Potensiale er det som teller. Hvor gode spill kan lages til konsollene om 2 år f.eks. Eks. se på de første PS2-spillene kontra GT3. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hvorfor må PSP folket komme inn her og lage kvalme? Ser det i hver DS tråd som er her! Og dere med DS trenger ikke i tirre opp PSP folket! Kan denne tråden bare handle om DS, ok? Er du ikke intrisert i DS, og er bare ute etter krangel kan du holde deg til h***** vekk her ifra! Og grafikken overasket på de bildene du tok, trodde den ikke var så bra Endret 21. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Eneste positive med DS-en er at den har to skjermer? Da tror jeg virkelig ikke du har forstått poenget med DS-en, sier "Touch me!" deg noe? Uansett, denne store flaminga mellom Nintendo- og Sonyfanboys er jeg rett og slett lei av ... Maskinene utfyller hverandre, og har dere ikke noe saklig å komme med annet enn slitene påstander så dra drittslenginga deres ett annet sted. Edit: la nå merke til at det var 2 sider i denne tråden her ... Endret 21. mars 2005 av Freezar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvorfor må PSP folket komme inn her og lage kvalme? Ser det i hver DS tråd som er her! Og dere med DS trenger ikke i tirre opp PSP folket! Kan denne tråden bare handle om DS, ok? Er du ikke intrisert i DS, og er bare ute etter krangel kan du holde deg til h***** vekk her ifra! Og grafikken overasket på de bildene du tok, trodde den ikke var så bra Men det blir jo feil når noen oppgir feil info om PSP Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hvorfor må PSP folket komme inn her og lage kvalme? Ser det i hver DS tråd som er her! Og dere med DS trenger ikke i tirre opp PSP folket! Kan denne tråden bare handle om DS, ok? Er du ikke intrisert i DS, og er bare ute etter krangel kan du holde deg til h***** vekk her ifra! Og grafikken overasket på de bildene du tok, trodde den ikke var så bra Men det blir jo feil når noen oppgir feil info om PSP Jepp, det blir det! Men nå siktet jeg ikke spes. til de som opplyste om info som var feil, men de som kom inn her å hakker ned på DS og folk som har den... Endret 21. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå