Gå til innhold

Kjøpt meg Nintendo DS(bilder)

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Nintendo DS på Onsdag.

1490 spenn

Men så viste det seg at den hadde en død pixel.

Det irriterte meg så jeg fikk bytta den i en ny DS idag :thumbup:

Det er helt rått å spille på DS.

Jeg har bare fått prøvd demoen til Metroid som fulgte med.

Skal kjøpe meg spill seinere :p

Det er mildt sagt drit fett å spille.

Og den er deilig å ta på og holde. Flott material valg.

Tenkte jeg bare skulle legge inn noen live bilder av den.

post-95-1111067230_thumb.jpg

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke knappene når som helst. :yes:

De fleste gangene velger du mellom touch-screenen og knappene.

Men det beste er kombinasjonen.

I metroid så bruker man piltastene til å forflytte seg, og touch-screenen til å sikte med, og knappene til å skyte med, eller tappe på touch-screenen for å skyte.

Masse muligheter når man har touch-screen

Jeg har prøvd spider-man spillet på Ds.

Der bruker man kun knappene.

Men bruker også touch-screenen til å bytte spesial-angrep.

Så du har valget mellom gode gamle vanlige knapper, eller en ny spillopplevelse med touch-screen, eller en enda bedre med kombinasjonen av knapper og touch-screen. :thumbup:

DS anbefales :thumbup:

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
DS virker helt RÅ :love:

OT:

skal også kjøpe meg DS, men lurer på om noen vet hvor den er billigst?

helst i Oslo

For øyeblikket foregår det en priskrig på DS.

Hvis du skynder deg rekker du kanskje å raske med deg en DS til kun 900,- hos Elkjøp eller Smart Club. Smart Club gikk ut og sa at de tapte penger på det og kanskje kom til å sette opp prisene igjen, da...

EN sånn overdreven priskrig resulterer som oftest i at butikkene må spare penger etterpå og selger dyrt.

Det er leit. Kanskje jeg skal dra på Elkjøp og kjøpe DS til helga.

Hadde vært digg, men jeg vil så gjerne ha mp3spiller også, men orker ikke bruke 2000 kr på det til sammen.

Tror det er tre Elkjøp-butikker i Oslo; Skøyen og to andre. :p

Husker ikke hvor de andre er. Alna sier noe meg... Og Furuset. Nei, det er Ikea. Hjelp...

Lenke til kommentar

OT:

helst i Oslo

Hvis du er ute etter grafikk, lyd, filmer, mp3 osv burde du vente til psp kommer til Norge :yes: Det skal jeg for jeg er opptatt av det jeg akkurat skreiv ;) Men ikke missforstå Ds er en bra spill maskin det også. Hadde kjøpt meg en slik hvis ikke psp hadde vært lagd. men velger en psp for den overgår DS på alt :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

OT:

helst i Oslo

Hvis du er ute etter grafikk, lyd, filmer, mp3 osv burde du vente til psp kommer til Norge :yes: Det skal jeg for jeg er opptatt av det jeg akkurat skreiv ;) Men ikke missforstå Ds er en bra spill maskin det også. Hadde kjøpt meg en slik hvis ikke psp hadde vært lagd. men velger en psp for den overgår DS på alt :p

Du tar feil i å si at PSP overgår DS på alle områder.

Det gjør den absolutt ikke.

Den har kanskje større og bedre skjerm og mp3spiller, men hvor ofte må du lade hvis du skal bruke den som en vanlig mp3spiller og i tillegg spille på den? Nettopp.

På batteritid overgår DS PSP hardt. Den holder flere timer lenger enn PSP og det selv hvis mp3spilleren på PSP forblir ubrukt.

Dessuten koster den mer og har bare en skjerm.

Så PSP og DS er nok jevnere enn folk her våger å påstå.

Hvis jeg stod ovenfor valget hadde jeg klart valgt DS. Jeg digger spillene! Nintendo har så mange artige karakterer. Mario, Luigi, Yoshi, Roy, Kirby ikke minst og Samus.

I stick with DS :w00t:

Lenke til kommentar
Du tar feil i å si at PSP overgår DS på alle områder.

Det gjør den absolutt ikke.

Den har kanskje større og bedre skjerm og mp3spiller, men hvor ofte må du lade hvis du skal bruke den som en vanlig mp3spiller og i tillegg spille på den? Nettopp.

På batteritid overgår DS PSP hardt. Den holder flere timer lenger enn PSP og det selv hvis mp3spilleren på PSP forblir ubrukt.

Dessuten koster den mer og har bare en skjerm.

Du sier at batteriet er dårlig: Jeg fikk min PSP igår og har spilt VELDIG mye, det er fremdeles 75% prosent av batteriet igjen.

En ting du glemmer er at PSP har mye bedre grafikk enn DS. PSP's grafikk er ca. like bra som PS2's grafikk, DS er ikke en gang i nærheten i å ha PS1's grafikk.

Med PSP kan man også se på film og bilder.

Enseste positive med DS er at den har 2 skjermer.

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...