Torjus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har akkurat kjøpt SB45. Mange sier jeg bør spille det inn, hvor høy lyd og hvor lenge? Kan jeg bare spille samme sangen? Eller bør jeg spille mange forskjellige Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Så hva er forskjellen på og spille inn og høre på vanlig musikk ? Innspilling av høytalere er bare bullshit, det du ikke skal gjøre er og ha full guffe første 50 timene. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 første 50 spilletimene vel og merke, ikke første 50 timene de står på gulvet og støver ned =) Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 første 50 spilletimene vel og merke, ikke første 50 timene de står på gulvet og støver ned =) Ja, de første 50 spilletimene selfølgelig Men.. det sier seg jo egentlig selv :!: Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg spiller ut mine koss jeg... Kommer "sprenge lyder" Lenke til kommentar
Lou Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Kall det gjerne bullshit, men høyttalere/ hodetelefoner, låter bedre etter å blitt brukt noen timer. Om du skal sette av spilletid kun til innspilling, er selvfølgelig opp til deg selv. Hvis du har tid, kan du jo lytte litt på de nye klokkene nå, og deretter kjøre de med white noise et døgn eller to. Tipper der er 70% sjanse for at du hører forskjell etterpå Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ”Øret” har en ganske kort hukommelse. Skal det være noen vits i å lytte etter forskjeller så bør det gjøres med få sekunders mellomrom. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ofte øyrene dine som skal speles inn... men ha på normal lydstyrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå