Gå til innhold

Kameraet borte i posten

Anbefalte innlegg

:cry:

Nå ser det ut til at kamerat mitt har blitt borte i posten. Siste pakkesporingsoppdatering var 9.mars, da kameraet forlot USA. Synes det er veldig rart at det har blitt borte, fordi det må jo har blitt borte ved ankomst til Norge.. Eller er det sånn at sporingen ikke gjelder i Norge.? (Tidligere har den nemlig fungerte så..)

Vet ikke helt hvorfor jeg poster dette her, men jeg blir jo frustrert, 3000kr+ i rett i dass.. Er bare forsikra for ca. 600kr.

P.S. Det var jo Global Express, tok kun 3 dager fra avsenderen postla pakka til den forlot USA. Og nå har det jo gått 8 dager... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USPS Global Express tar ofte litt tid.

Pakkene ligger normalt til fortolling i Norge noen dager før den sendes videre.

Pakken dukker nok opp før eller senere. 2-3 uker i verste fall.

Jeg bruker utelukkende UPS og FEDEX ved bestilling fra utlandet.

Da har jeg varene i løpet av 3 dager, og full pakkesporing hele veien.

Roger

Endret av rogers
Lenke til kommentar

Ja det kan jeg være enig i. Men sist jeg brukte Global Express, var den framme i Norge etter 3 dager, og hjemme hos meg etter 8. Nå har det gått 9 dager uten at pakkesporingen på internett har nevnt at den har ankommet Norge. Siste oppdatering var da pakken forlot USA 9.mars. Det pleier jo å stå der når pakken kommer til Norge, når den går igjennom tollen o.s.v. (Dette var i alle fall tilfellet med siste ting jeg kjøpte derfra).

Har noen andre noen erfaringer?? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...