Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) I min jakt på brillefine spill fra min glade ungdom, har jeg nu ervervet meg en knakende bra tittel. Cthulhu: Prisoner of ice. Ubrukt, i fin pappeske. 35kr. Endret 17. mars 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg fant en pakke som inneholder Loom (Lucasarts) i CD-versjon, 256 farger med full speech og klassisk musikk. Og en ekstra CD med bare soundtrack + en fortellerstemme som går gjennom historien i spillet. Det virker kjempebra gjennom ScummVM. Legg merke til den fantastisk detaljerte coverkunsten. En liten easter egg: I Secret of Monkey Island (enern altså) er det en pirat som har en button det står "Ask me about Loom" på jakka. Spør man om det får man blinkende reklametekst der han hyper spillet. Loom er fortsatt et genialt eventyrspill. Husker fortsatt noen av spell'ene, de er lagt opp som en skala toner på staven din. ECED = Open f.eks. Endret 17. mars 2005 av Bitex Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ...Gullkorn? Er nok psilo som trodde han var i gamer-forumet.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 .. eller at jeg blingset og klikket på "Gullkorn" istedenfor "Gledesutbrudd". Jaja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Tenkte som så at det er vel kanskje et "gullkorn" å finne så kule gamle spill i orginalpakning, så jeg posta en followup. Godpakken sin. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hoho. Tre nye spill. http://www.firingsquad.com/games/silver/ Silver. Ligner litt på FF-spillene. 1kr pluss 22kr i frakt. Descent. En av de første 3d-shooterne. Forseglet pappeske. 25kr. http://www.computerandvideogames.com/t/sto.../review/id3348/ Realms of the haunting. Horror-spill. 60kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå