sfenne Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg kjører 2x LCD-skjermer i dualview. Mitt Asus GF6800GT står i en Shuttle FN45G med up-2-date drivere. Problemet mitt, som sikkert mange andre erfarer er at når man entrer et full-screen spill blir både vinduplasseringene og oppløsningen (så lenge det er full-screen på monitor #1) på skjerm 2 ødelagt. Jeg tror da jeg har satt hver skjerm til å være uavhengig av hva som skjer på andreskjermen men det synes ikke slik. Jeg har prøvd alt, googla i flere timer. Finner bare ikke ut av det. Det må jo gå an... Håper noen har flotte forslag til meg :-) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hei, Du kan forsøke to løsninger, alt etter hva som passer best. #1 - kjøre spill i fullscreen på samme oppløsning som skjermen kjører i desktop #2 - kjøre høyre skjerm som primary, og spille på denne uten bestemt oppløsning Windows har en vane å tenke "fra venstre mot høyre", slik at løsning #2 trolig vil være å foretrekke ettersom du kan bruke hvilken som helst oppløsning du ønsker uten å påvirke venstre skjerm. Håper det hjelper! PS: Bruker ATi. Endret 18. mars 2005 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå