RBW Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 To-knappers mus fra Apple? Et av kjennetegnene til Apple ser nå til å befinne seg i faresonen. Den legendariske musen med bare én knapp får sin arvtager. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nok en (i mine øyne) designkatastrofe fra Apple... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 og hvor forsvant ergnomien. Vemmelig dyre produkter fra appel. Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hm. Leste dere artikkelen? Det var ikke noe bilde av den nye musa der, bare et bilde av den gamle enknappersrotta. Edit: Stavefeil Endret 17. mars 2005 av ColaDranker Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 :!: Apple ja, morsomme folk det. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hm. Leste dere artikkelen? Det var ikke noe bilde av den nye musa der, bare et bilde av den gamle enknappersrotta. Edit: Stavefeil Deeet var det ja... Ok, beklager. Skal vente før jeg dømmer den nord og ned. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sitter selv med en tooknappers mus med scroll på skolen, takler ikke enknappersdriten. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Verdens mest ubrukelige mus får endelig sin oppgradering burde vel tittelen lyde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Visste ikkje at Mac brukte einknappsmus enda eg...er jo ganske idotisk da, og det måtte bli 2005 før det vart endra. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Om 10 år får de vel scrollehjul også? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 En-knappsmusa funker ikke så bra lenger altså? :!: Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har de oppfunnet hjulet på nytt :!: *lattis* Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå vet jeg ikke så mye om apple, heller ikke at de har\hadde en ENknapps mus, men det minner meg litt om kontrollen til min atari maskin, den har også bare en knapp. Og den er ifra 70 tallet, hehe. Velkommen etter apple. Og som noen over her sa, de får vel scrollhjul også da om endel år, hehe, artig. Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Alt jeg kan si er velkommen etter! Tok sin tid... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det hadde vært en nyhet at man endelig KUNNE bruke 2 knappers mus på mac... men at Apple endelig selger en "offisiell" 2 knappers mus ser jeg ikke på som nyhetsverdig... ikke når folk har kunnet bruke 2 knappers mus leeenge ved å kjøpe egen usb... og hva med scrollehjul? (selv sitter jeg med en MX510... 4 knapper + scroll wheel... (frem og tilbake i nettleser er Stoort satt pris på!)) Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 selv sitter jeg med en MX510... 4 knapper + scroll wheel MX510 har 5 knapper, 6 hvis man teller med at man kan trykke ned scrollehjulet Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ser ut som mange ikke forstår hvorfor det tok så lang tid for Apple å lage en mus med 2 knapper. Dette er fordi musene til Apple ikke er rettet til folk som vanligvis henger rundt på forum slik som dette. Poenget med en knapp er jo at den skal være så brukervennlig som mulig. Dessuten er hele musen en stor knapp, som gjør det vanskelig å bomme på knappen Dette høres kanskje litt dumt ut, men for eldre mennesker eller yngre mennesker (3 år eller mindre) så er macene lettere. Dere burde prøve å lære noen unge eller eldre folk som aldri har drevet med data hvordan en driver med dataen. Dere vil fort finne ut at det er lettest å få dem til å skjønne mac computers enn PC'er. Dessuten så vil dere også merke at slike mennesker vil ha problemer med å gå over til PC'er senere fordi de er mer tungvindt å bruke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 selv sitter jeg med en MX510... 4 knapper + scroll wheel MX510 har 5 knapper, 6 hvis man teller med at man kan trykke ned scrollehjulet tok bare med de jeg faktisk bruker Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 selv sitter jeg med en MX510... 4 knapper + scroll wheel MX510 har 5 knapper, 6 hvis man teller med at man kan trykke ned scrollehjulet tok bare med de jeg faktisk bruker Jeg bruker alle, og jeg bruker Mac... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg bruker ikke de auto scroll istedet for hjul, og den bytt vindu knappen... og jeg bruker PC .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå