John Deere Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har akkurat bytta ut det gamle soundblaster kortet mitt med et Audigy 2 zs. Det jeg lurer på er om jeg har noen mulighet til å koble kabinettets front lydutgang til dette kortet. . . Eller er det sånn at Creative har tatt patent på denne muligheten slike jeg må kjøpe et frontpanel for å få lyd i front? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg har sjøl det lydkorte! jeg vil tro at det skal gå men litt usikker, du kan jo ha prøve en av de utgangene på selve korte da. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg har sjøl det lydkorte! jeg vil tro at det skal gå men litt usikker, du kan jo ha prøve en av de utgangene på selve korte da. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hei. Har googlet masse om problemet, og det ser ut som om det er få som har fått det til. Det jeg trenger er på en måte et kart som beskriver hvor jeg skal koble hva. Akkurat nå vet jeg ikke hvilken kontakt jeg skal koble til en gang.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har samme prob... Har ein qtek kabinett trur eg Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Vet ikke om dette bildet hjelper, men det er det jeg fant. Har selv samme kort, har bare ikke prøvd å koble ennå. Fant også dette: IMPORTANT for those who want to put analog inputs and outputs on the audigy 2, such as mic and headphones, you MUST build a seperate hardware converter - these are all digital inputs and outputs on the AD_EXT (AUD_EXT for live! and audigy 1 for that matter aswell) the electronics section at Travelrec's website should help you if you want to buils these converters http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=51279 Endret 19. mars 2005 av nonplus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå