qtip Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har kjøpt overstående trådløse ruter, bruker Telenor ADSl i dag og har RASPPPOE klient installert (http://www.raspppoe.com/) på min stasjonære win2000 maskin. Skal sette opp trådløs forbindelse til ny bærbar (winXP) og lurer på følgende: Må jeg installere RASPPPOE på min bærbare også eller foregår dette i ruteren? Må jeg evt. også avinstallere RASPPPOE på min stasjonære? Qtip Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Må jeg evt. også avinstallere RASPPPOE på min stasjonære? Det skal settes opp i routeren så du trenger ikke ha dette på PC-ene. Lenke til kommentar
qtip Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Må jeg eller KAN jeg avinstallere RASPPPOE klienten på min stasjonære? Vil det fungere dersom jeg har det både installert på pc'en og satt opp i ruteren? Qtip Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Må jeg eller KAN jeg avinstallere RASPPPOE klienten på min stasjonære? Vil det fungere dersom jeg har det både installert på pc'en og satt opp i ruteren? Qtip Nei, du må ikke fjerne den men du kan selvsagt ikke bruke den når du har router. Lenke til kommentar
Kaare Kabhel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du BØR avinnstalere RASPPPOE i og med at den har binding til netverkskortene. Jeg hadde RASPPPOE hjemme selv. Satte opp en D-Link 624. Det var til og med vanskelig å sette opp routeren med RASPPPOE innstalert, men det gikk med litt fikling. Slet litt med ytelse på Download og trege ping tider, det ble bedre etter jeg fjernet RASPPPOE. MVH Kaare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå