Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg har 2 hdd'er som er delt opp i til sammen 4 partisjoner. problemet er at partisjonene blir kalt C: D: og H: I: jeg har 2 cdrommer som blir kalt E: og F: hvordan får jeg satt så H: og I: blir E: og F: så cd'rommene blir H: og I:? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 I Disk Behandling. Høyreklikk Min Datamaskin -> Behandle -> Disk Behandling Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 får jeg endret navn på cdrommene der også? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 får jeg endret navn på cdrommene der også? Jepp Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 MEN hvis du har spill/programmer etc. innstallert på de partisjonene du bytter navn på vil de mest sannsynlig få problemer med å virke etterpå... Hvis de netopp er formattert er det selvsagt ikke no problem, og cd-romene er det ikke noe farlig med... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 oi, jeg har det! og jeg bytta nettopp går det bra hvis jeg bytter tilbake? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 ser ut til at det gikk bra. eneste jeg må gjøre er å godkjenne internett tilgang til alle på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå