Gå til innhold

Den store "Engineer" -tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en tråd om engineering, fordi jeg vil gjerne vite litt om det. Vet endel om de fleste professions, men vet veldig lite om engineering.

 

Jeg skal starte en warlock og har veldig lyst til å teste engineering. Burde jeg ha mining i tillegg? Jeg synes det føles så dritt å være miner når jeg ikke er dverg pga. den utrolig digge mine trackingen til dvergen. Er det ikke litt slit å finne miner uten?

 

Og hva slags ting kan man faktisk lage som engineer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette var sannelig meg ikke en stor tråd! Kan vi snart få slutt på alle disse idiotiske trådnavnene? De sier absolutt _ingenting_, og det har overhodet ingen hensikt å samle alle poster om et gitt emne i en tråd.

 

Engineering hos Thottbot er fin om du lurer på hva du kan lage.

 

Mining kan du drive med uansett rase og med fin tracking på minimap etc, dverger har bonus i forhold til skattekister, men ikke noe mer (så vidt jeg vet). Det er ikke skummelt vanskelig å snuble over noe som helst innenfor de fleste samleyrkene, og mining er i samme nabolag her. Du må imidlertid lete litt mer rundt enn du gjør f.eks. med Skinning, men her lander det på lik linje som Herbalism.

Lenke til kommentar

Men huffe, jeg får ikke tak i squirrel-oppskrift! Er dette noe en bare får fra drops, eller finnes det noen lure steder å finne dem.

 

Jeg skulle egentlig kjøpe en jeg så på AH, men den kostet akkurat litt mer enn jeg hadde råd til da (90S)... Og etterpå har jeg ikke sett den.

Lenke til kommentar

Mekanisk drage (en av stål, en av mithril og en av et annet highlevel metall jeg ikke husker)

 

Mekanisk harvester

 

Mekanisk ekorn

 

Mekanisk frosk

 

Mind control hat

 

Shrink ray

 

Rocket boots

 

Parashute cloak

 

invisible gadget

 

nettkastermaskin

 

Og mye,mye mer :p

Lenke til kommentar
Nei, dette var sannelig meg ikke en stor tråd! Kan vi snart få slutt på alle disse idiotiske trådnavnene? De sier absolutt _ingenting_, og det har overhodet ingen hensikt å samle alle poster om et gitt emne i en tråd.

Tråden er nettop starta og jeg regner ikke med at den blir så utrolig stor.

 

Er helt uenig med deg når det gjelder samling av poster om et emne i en tråd. Jeg synes dette er utrolig digg. Bruker alle de forskjellige hovedtrådene om diverse ting hele tiden jeg. Skjønner ikke hvorfor du angriper topicen med en gang og er så utrolig aggresiv. Er jo ikke liv å død dette her. Er jo et forum for å få svar og gi svar.

Lenke til kommentar
Mekanisk drage (en av stål, en av mithril og en av et annet highlevel metall jeg ikke husker)

 

Mekanisk harvester

Mekanisk ekorn

Mekanisk frosk

Mind control hat

Shrink ray

Rocket boots

Parashute cloak

invisible gadget

nettkastermaskin

 

Og mye,mye mer :p

Høres jo veldig morsomt ut :p

 

er noen av dem nyttige da? f.eks et mekanisk ekorn.

Lenke til kommentar
Mekanisk drage (en av stål, en av mithril og en av et annet highlevel metall jeg ikke husker)

 

Mekanisk harvester

Mekanisk ekorn

Mekanisk frosk

Mind control hat

Shrink ray

Rocket boots

Parashute cloak

invisible gadget

nettkastermaskin

 

Og mye,mye mer :p

Høres jo veldig morsomt ut :p

 

er noen av dem nyttige da? f.eks et mekanisk ekorn.

Alt er nyttig bortsett fra ekornet, siden dette ikke kan sloss og bare er til pynt.

Lenke til kommentar

Fant oppskrift på Squirrel på en stakkars lvl 9 Murloc utenfor Stormwind her om dagen. Ble nokså overrasket! Vet ikke om det er noe lurt sted lete, jeg jagde murlocs for å bli kjent med cat form. Liste over mobs som dropper denne.

 

Hvis du er på Deathwing, så kan du få kjøpe den av meg (Froya). I tillegg til å lage en til meg, selvsagt. :) (Har malachite.)

 

Hva er egentlig going rate for slike?

 

Kirikiri

Lenke til kommentar
Mekanisk drage (en av stål, en av mithril og en av et annet highlevel metall jeg ikke husker)

 

Mekanisk harvester

Mekanisk ekorn

Mekanisk frosk

Mind control hat

Shrink ray

Rocket boots

Parashute cloak

invisible gadget

nettkastermaskin

 

Og mye,mye mer :p

Høres jo veldig morsomt ut :p

 

er noen av dem nyttige da? f.eks et mekanisk ekorn.

Alt er nyttig bortsett fra ekornet, siden dette ikke kan sloss og bare er til pynt.

Parachute Cloak hørtes DIGG ut! Hva hjelper den til?

Mindre skade fra fall eller?

Lenke til kommentar

Hvis du er på Deathwing, så kan du få kjøpe den av meg (Froya). I tillegg til å lage en til meg, selvsagt. :) (Har malachite.)

 

Det er bare engineers som kan bruke goggles, det samme gjelder mange andre items.

 

Jeg er engineer selv og synes det er drit kult, det eneste minus er at jeg ikke tjener noe særlig på å selge dette til andre. Synes engineering passer veldig fint til min nelf hunter, jeg kan lage guns + ammo + sikte :love: , dette gjør at jeg bruker lite penger på ammo, og gunen min blir en del bedre. En del bomber og slikt som kan brukes. Liker engineering veldig godt, mining er selvfølgelig et MUST, viss du ikke er villig til å bruke "big money" på å få tak i bars av forskjellige slag.

Lenke til kommentar
Mekanisk drage (en av stål, en av mithril og en av et annet highlevel metall jeg ikke husker)

 

Mekanisk harvester

 

Mekanisk ekorn

 

Mekanisk frosk

 

Mind control hat

 

Shrink ray

 

Rocket boots

 

Parashute cloak

 

invisible gadget

 

nettkastermaskin

 

Og mye,mye mer :p

Mekanisk Harvester? Er det like bra som det høres ut som? :p Hva brukes den til? Plukke herbs for deg? :dribble:

Lenke til kommentar
Mekanisk Harvester? Er det like bra som det høres ut som? :p Hva brukes den til? Plukke herbs for deg? :dribble:

Du har kanskje ikke vært i Westfall, sør for Stormwind? Der har de skumle Mechanical harvesters, som har gått amok... Og de dropper... okra og hops (herbs).

 

Kirkiri

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle si. Er selv engineer warlock, og har ikke mining. Jeg tok enchanting istedenfor bare fordi jeg følte for det. ville ikke ha mining bare fordi jeg valgte engineering. Og det eneste grunn til at jeg valgte engineering var får å kunne lage/bruke Green Lens of Stamina (+34/35 stamina). Det kosta en del å kjøpe "bars" til å komme til lvl 245, men nå som jeg har kommet dit trenger jeg ikke mining heller. så focuserer heller enchanting nå som jeg faktisk syns er gøy =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...