havra Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei! Jeg bare lurte på om det var noen som kunne anbefale hvordan ram jeg kan bruke i en musikk pc, jeg skal bruke pc'en til å spille inn på. Har tenkt på å skaffe meg ca. 1024 ram. Har lest litt om crucial?? Hvis ikke hva bør jeg legge vekt på til dette bruket? Mvh. h@vra Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kommer litt ann på hvordan du skal bruke den om det er ren avspilling en jukebox eller om du skal drive mye med lydredigering. Crucial , Geil, Ocz, Twinmos er gode brikker Veldig godt fornøyd med mine 2x512 twinmos Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes desidert disse brikkene gir mest for pengene: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Corsair kvalitet, livstidsgaranti, utrolig mye for pengene. 3 in 1. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvem skjermkort har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvem skjermkort har du tenkt å bruke? Hvem da sa du ? Ontopic: Vil tro det er likegyldig hvilken ram du bruker til musikk, og er igrunnen nig at value ram er det beste i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ontopic:Vil tro det er likegyldig hvilken ram du bruker til musikk, og er igrunnen nig at value ram er det beste i ditt tilfelle. Ahh! Sånne skrivefeil irriterer jeg meg grønn over! OnT: Det spør litt på budsjett. Corsair ValueS er nevnt, noe som er et godt valg. Skal du ha minnebrikker du kan klokke med osv. er OCZ Platinium Rev. 2 bra =) Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) off topic: jeg irriterer meg også noe grundig over slike skrivefeil. noen som tydligvis ikke har skjønt dette med: hvem, hva, hvor greiene. når man f. eks leter etter ram til en pc så heter det: hvilke ram til musikk-pc. ikke hvem. eneste som hvordan ordet jeg kan finne ut at passer i den overskrifta der er: hvordan finne ut hvilken ram jeg kan bruke på en musikk-pc. dessutten sparer du plass om du skriver hvilke istede for hvordan enkelte har kanskje hoppa over norsken eller gjort noe annet i de timene? Ontopic: selv kjøpte jeg en Crucial 512 brikke i går og kasta ut min gamle rambrikke som het Infineon. siden at jeg har dårlig erfaring med denne brikken vil jeg ikke anbefale denne. tror det må være en billig brikke eller noe sånt. men Crucial brikken derimot er kjempe bra. etter bytting av brikken ble det som en ny verden på pc`en min Endret 20. mars 2005 av wil Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Off topic: Store og små bokstaver hadde heller ikke vært dumt! Eller? enkelte har kanskje hoppa over norsken eller gjort noe annet i de timene? Se på deg selv, før du kritiserer andre wil Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 det jeg irriterer meg mest over er folk som ikke greier å holde seg til emne, å begynner å diskutere staving som de var en gjeng norsk lærere! det ække stiler dette her! Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 foresten så kan jeg umulig tenke meg at hva slags skjermkort og ram man har på en musikk pc kan ha noe å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå