Joachim_F Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Utviklerne av Mafia og Hidden and Dangerous jobber med et nytt førstepersons-skytespill hvor vi blant annet får enorme kart og heftige kjøretøy. Les artikkelen her Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg skjønte ikke helt. Er det slik at hvert kart er på 100 Km2? Eller det ett kart på 100 Km2? Hvis alle kartene er så utrolig store så får man vel aldri utforsket dem Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Det faktiske spillområdet er på mye mer enn 100 kvadratkilometer, men det området som er modellert per kart er "kun" 100 kvardatkilometer. Resten av spillområdet består av disse kvadratmeterne "speilvendt" i alle retninger. Litt vanskelig å forklare, men poenget er at det blir veldig stort. Sitat fra intervju hos Gamespot: The basic size of each location is over 100 square kilometers, but this is not all: we do not want to create any countryside boundary, and so the whole model of terrain will be flipped over and mirrored into all sides, which will make the resulting size of the countryside larger than 900 square kilometers (more than 350 square miles)! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hm må følge med på denne. Illusion er jo en av de utviklerne som har veldig høy kvalitet på spillene etter min mening. Er mulig vi ser den aller første virkelige utfordreren til "Operation Flashpoint" her, og kommer nok og konkurrere med OPF2. Lurer på hvilket nivå spillet kommer til å ligge på mht realsime. Gode nyheter Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 virker som eit spennende spel. litt synd at vi ikkje får velge side i krigen, men kanskje dette blir lagt til seinare. håper at det vert eit relativt realistisk spel. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Mye terreng og lite bygninger tenker jeg. Ser for meg at all "action" foregår i en bitteliten del av et stort kart, og da er vitsen med det store kartet borte. Håper de klarer å unngå det. Edit: Legge til litt mer jamring.. Håper også at de klarer å unngå blemmer som f.eks. at du kan se en snikskytter på lang avstand fordi grafikken på den avstanden er tonet ned, mens snikskyttern selv ikke kan se deg på grunn av det høye gresset (noe ala Delta Force spillene sleit med). Endret 19. mars 2005 av VinterUlv Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så det blir ikke noe av Mafia 2? Det er virkelig synd da det er fantastisk spill, men siden Illusion Software er en kvalitets-utvikler så blir vel dette spillet et "must have" Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Forhåpentligvis kjem spelet på slutten av dette året. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Rått! Det her høres spennende ut, håper det blir noe lignende Operation Flashpoint, trenger noen fler realistiske militærspill. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg tror vi nå (muligens) har den første virkelige utfordreren til Operation Flashpoint (det tok "bare" 4 år... ). Jeg er faktisk såpass overbevist, at jeg nå starter opp en uoffisiell side om spillet! Den vil starte opp i løpet av april i år EnemyinSight.net Hvis noen vil være med på moroa, kontakt [email protected] BTW: for de som ikke har sett de enda, sjekk ut de 6 nye screenshot'ene som har dukket opp! (finnes bl.a. hos tiscaligamer og worthplaying) Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Vet der er en gammel tråd, men jeg har ventet på dette spillet lenge nå. Er det noen som vet om spillet egentlig kommer, eller om det er kanselers? Det har jo ikke kommet noe ny info siden denne tråden ble startet... Lenke til kommentar
wynx Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jeg har søkt etter enemy in sight i flere dager nå uten å finne en eneste side hvor jeg kan kjøpe det, det sto ko at det kom ut i 2006 men nå er det 2008. Kommer det? Har det kommet? Eller kommer det aldri? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Utrolig frustrert nå! Leste gjennom artikkelen, og var skikkelig gira på et ordentlig realistisk militær spill... Det skulle komme i løpet av året, og vi er i november! Men så var det sånn at artikkelen ble skrevet i 2005, ikke i 2008, så blir nok ikke noe av dette :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg